موبایل

گوشی های جدید موتورولا با صفحه نمایش QHD

طبق اطلاعاتی که یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit منتشر کرده ، کمپانی موتورولا در حال کار بر روی سه گوشی جدید با شماره مدل‌های XT1578، XT1585 و XT192A می باشد که هر سه آنها دارای صفحه نمایش QHD هستند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

بزودی 3 گوشی موبایل جدید از موتورولا با صفحه نمایش QHD

همچنین این سه مدلگوشی موبایلبه نسخه‌ی ۵.۱ از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ مجهز خواهند بود. لازم به ذکر است که چندی پیش، مدل XT1578 از سه مدل مذکور در پایگاه داده‌ی HTML5Test هم رویت شده بود.

چند روزی است که اطلاعاتی از نسل دومگوشی موبایلموتورولا موتو ایکس هم منتشر می گردد.به نظر می رسد به زودی شاهد معرفی چند اسمارت فون جدید از موتورولا باشیم.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    گوشی های جدید موتورولا با صفحه نمایش QHD که این صفحه نمایش ها با کیفیت هستند و حتما این گوشی ها طرفداران زیادی هم پیدا خواهد کرد.

  2. با سلام خسته نباشید به ای تی بازاریا
    موتورولا دارای سخت افزار قوی وهمچنین برندمعروفی هست علاوه بر این دوربین خوب و با کیفیت داره ولی صفحه نمایش این گوشی خوب نیست و از HDیک برنده پایین تره که باعث میشه کیفیت خوبی را نداشته باشه و اگر اینمحصولات با قیمت پایین به فروش برسه مطمعنن متقاضی زیادی خواهن داشت

  3. با سلام
    گوشی های جدید موتورولا با صفحه نمایش QHD
    طبق اطلاعاتی که یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit منتشر کرده ، کمپانی موتورولا در حال کار بر روی سه گوشی جدید با شماره مدل‌های XT1578، XT1585 و XT192A می باشد که هر سه آنها دارای صفحه نمایش QHD هستند.در ادامه با اخبار آی تی بازار همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا