نقد و بررسی

گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن سامسونگ معرفی شد

سامسونگ بالاخره از گوشی Galaxy S20 خود در دو نسخه 4G و 5G رونمایی کرد. این گوشی که به لحاظ سخت افزاری گوشی قدرتمندی محسوب می شود از لحاظ قیمت در سطح مناسبی قرار دارد و این به معنی آن است که سامسونگ به نیازهای بازار هدف در حال حاضر توجه خاصی دارد. همانطور که پرچمداران خود را به بازار روانه می کند سعی دارد مشتری های خود را از نیز از گوشی های میان رده راضی نگه دارد. هر چند گلکسی اس 20 فن ادیشن یک گوشی موبایل در حد پرچمدار محسوب می شود. قیمت نسخه 5 جی آن با قیمت پایه 700 دلار عرضه می شود اما در مورد قیمت نسخه 4 جی آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

لیست قیمت گوشی سامسونگ

مشخصات فنی گوشی Galaxy S20 fe

نکته جالب در مورد گوشی گلکسی اس 20 پردازنده به کار رفته در آن است. هرچند هنوز سامسونگ این موضوع را تایید نکرده است اما بر اساس گزارش های متعددی که منتشر شده است پردازنده به کار رفته در این گوشی اسنپدراگون 865 است که یکی از قدرتمند ترین پردازنده ها در حال حاضر محسوب می شود که سامسونگ آن را در پرچمداران سری نوت 20 هم به کار گرفته است. گفتنیست تمامی گوشی های سری نوت 20 از پردازنده اسنپدراگون 865 استفاده می کنند. البته این چیپست در نسخه 5G این گوشی سامسونگ به کار رفته است و نسخه 4G از پردازنده اگزینوس 990 استفاده می کند. هرچند این پردازنده هم قدرتمند است اما قطعا از اسنپدراگون 865 ضعیف تر است. نکته جذاب دیگر در مورد این گوشی این است که دارای استاندارد IP68 بوده و در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را دارد و منبع تغذیه آن باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر خواهد بود. این باتری با باتری به کار رفته در گوشی اس 20 پلاس برابری می کند.

 

فن ادیشن اس 20 سامسونگ یک میان رده اقتصادی با ویژگی های پرچمدارن

نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی فن ادیشن اس 20 یک نمایشگر 6.5 است که از فناوری امولد بهره می برد. گوشی جدید سامسونگ از لحاظ اندازه بین گوشی اس 20 و اس 20 پلاس قرار می گیرد. همچنین وضوح تصویر در این گوشی موبایل FHD+ است که از این لحاظ با گلکسی نوت 20 برابری می کند. همچنین این مدل از نرخ رفرش 120 هرتز نیز بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی شامل یک پنل سه دوربینه است که از یک سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند. دوربین سلفی اس 20 فن ادیشن سنسور 32 مگاپیکسلی دارد و با استفاده از  فناوری ترکیب 4 در 1 و با سیستم درون حفره ای دوربین جلوی این گوشی موبایل را تشکیل می دهد.

 

گوشی هوشمند گلکسی اس 20 فن ادیشن نسخه 5G با دو ظرفیت 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت عرضه می شود. نسخه 4G این گوشی دارای 6 گیگابایت رم و تنها با ظرفیت 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. قابل ذکر است هر دو نسخه این گوشی قدرتمند سامسونگ از وای فای 6 هم پشتیبانی می کنند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نمایش دیدگاه ها

  • واقعا عالیه، وای فای6 و 256 گیگابایت حافظه و 5g، دوربینشم که عالیه و مناسبه عکاسی و هرچی که فکر کنی هست، حتما باید بخرم

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

1 روز قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

3 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل