راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

گیگابایت برنده نبرد میان مادربردها در جهان

گیگابایت برنده نبرد میان مادربردهادر جهان:نبرد میان برندهای تولید کننده مادربرد بار دیگر قبل Computex تایوان آغاز شده است. این نبرد با انتشار گزارش وبسایت Digitimes مبنی بر سهم بیشتر فروش مادربردهای گیگابایت نسبت به سایر رقبا به اوج خود رسیده است.

بر مبنای این گزارش، کمپانی گیگابایت با  فروش حدود 4.8 میلیون مادربرد در سه‌ماهه اول سال، گوی سبقت را از رقیب قدیمی خود یعنی ‌ایسوس ربوده است. این دو کمپانی بزرگ تایوانی مجموعا حدود 80 درصد بازار مادربرد چین را در اختیار دارند. بعد از این دو، کمپانی‌های MSI و ASRock به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

گیگابایت برنده نبرد میان مادربردها در جهان

در ادامه با آی تی بازار همراه باشید.

با توجه به برتری مطلق در تولید و عرضه مادربرد، گیگابایت با برنامه ریزی و تمرکز بر روی سه سری Ultra Durable ،Gaming و  Overclocking و ارایه رنج کامل محصولات، طیف وسیع و گسترده از مادربردها را به کاربران معرفی کرده است.

سری Ultra Durable که موفق‌ترین سری از محصولاتمادربرد گیگابایتبه شمار می‌آیند، جهت پردازش‌های سنگین و طولانی مدت طراحی و ساخته می‌شود. علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های چند رسانه‌ای می‌توانند از امکانات و سرعت پردازش مادربردها و کارت‌های گرافیک سری G1 Gaming این شرکت بهره‌مند شوند. آغاز سال 2015 نیز با عرضه مدل‌های SOC Champion از سری قدیمی و موفق Overclocking همراه بود، که به جابجایی 18 رکورد جهانی منجر شد.

گیگابایت امید دارد که با ادامه روند فعلی در نیمه دوم سال میلادی و معرفی فن‌آوری‌های جدید، ضمن حفظ جایگاه خود، به رکورد عرضه 22 میلیون مادربرد در سال دست یابد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    گیگابایت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت مادربورد هستش و این شرکت دارای تجربه خیلی بالایی نسبت به شرکت های دیگه هستش و من هم همیشه از این مادربورد ها استفاده می کنم و به همه هم پیشنهاد می کنم که از این مادربورد ها استفاده کنم زیرا دارای کیفیت خیلی بالایی هستند و همینطور هم که میبینید در این مطلب هم گیگابایت اول همه ی شرکت های مادربورد سازی دنیا هستش.

  2. اینکه ایسوس بالاخره از رده اول مادربردها کنار فته باید مدیون قدرت و زیبایی هایمادربرد گیگا دانست البته فروش سه ماهه اول باید ایسوس را شروع به کاری نوین کند تا اعتبار از دست رفته خود را برگرداند.و این اتفاقم ی تواند نویدی برا ام اس ای باشد که می توان دامیدوار باشد تا با عرضه قدرت و زیبایی و نواوری های جدید خود به بهترین رنک برسد و فروش خود را بالاتر ببرد
    با تشکر از ای تی بازار

  3. با سلام
    گیگابایت برنده نبرد میان مادربردها در جهان که این مادر برد یک مادر برد عالی و منحصر به فرد است که از نظر کاربران کاربرد زیادی دارد و انتخاب این مادر برد برای سیستم های قوی مناسب است . همانطور که میدانید مادر برد یکی از مهم تریت کاربرد هارو در کامپیوتر داره پس باید یک مادر برد خوب رو انتخاب کنید که این مادر برد مناسبه

  4. با سلام و خسته نباشید و تشکر از اخبار خوب و جالب به نظر من مادر برد شرکت ایسوس خیلی بهتر و قوی تر از این مادر برد گیگابایت است وجهت پردازش‌های سنگین و طولانی مدت خیلی بهتر عمل میکند .بنظر من که گیگا بایت فقط تنوع دارد نه کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا