دسته بندی: موبایل

Gentle گوشی موبایل تاشوی جدید کمپانی ال جی

Gentle گوشی موبایلتاشوی جدید کمپانی ال جی می باشد که این تلفن هوشمند از دکمه های بزرگی بهره می برد که برای استفاده افراد مسن مناسب هستند. تلفن های تاشو هنوز در بازار وجود دارند، آن هم نه به شکل کهنه و مستعمل، بلکه مدل هایی هوشمند مجهز به نمایشگرهای لمسی و آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید. یکی از آخرین نمونه های این محصولات که به بازار عرضه شده نیز LG Gentle نام دارد.
این تلفن هوشمند از دکمه های بزرگی بهره می برد که برای استفاده افراد مسن مناسب هستند و نمایشگر ۳.۲ اینچی لمسی آن نیز رزولوشنی برابر با ۳۲۰ در ۴۸۰ دارد. پردازنده دستگاه نیز ۴ هسته ای ۱.۱ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است.

از دیگر خصوصیات تلفن هوشمند تاشوی جنتل می توان به ۱ گیگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه MicroSD، باتری با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی و نسخه ۵.۱ اندروید آب نبات چوبی اشاره کرد.

هرچند خصوصیات یاد شده تلفن هوشمند جدید ال جی را تبدیل به یک نمونه پر قدرت نمی کند، اما نباید از یاد برد که این محصول رده پایین محسوب شده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز تنها ۱۷۰ دلار است، اما متاسفانه زمان عرضه آن به بازارهای خارج از کره جنوبی هنوز اعلام نشده است.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • ال جی با فکر بر روی سالخوردگان و یا کسانی که همچنان علاقه زیادی به این گوشی ها یعنی گوشی های تاشئ دارند توانسته خبری در مورد تولید این گوشی با هوشمند بودن آن ارائه کند با تمام کیفیت های در مورد پردازنده و رم1 آن می توان به ضعف در مورد باطری وسفحه نمایش پرداخت که شاید کمتر علاقه مندی مردم به ان نشان داده شودالبته کیفیت ساخت آن نیز چشمگیر است
    با تشکر از ای تی بازار

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

1 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل