Connect with us

آیا گلکسی S22 سامسونگ با نسل قبل خود تفاوت زیادی دارد؟

منتشر شده

در

آیا گلکسی S22 سامسونگ با نسل قبل خود تفاوت زیادی دارد

در ژانویه امسال بود که پرچمدار پر سرو صدای سامسونگ رونمایی شد. گوشی گلکسی اس 21 چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ سخت افزاری برتر از مدل های قبلی سری اس سامسونگ محسوب می شد. حالا با وجود اینکه زمان زیادی تا رونمایی نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 22 باقی مانده است، شایعات در مورد آن در حال پخش شدن است.

اولین تصاویر مفهومی که از این مدل منتشر شد، نشان میدادند که ظاهرا این گوشی پنل دوربین متفاوتی نسبت به مدل قبلی خود دارد. ظاهرا قرار است پنل دوربین گوشی Galaxy S22 چهارگانه و ساخت برند المپوس ژاپنی باشد. این شرکت در زمینه ساخت دوربین و اپتیک فعالیت می کند و برند خوش نامی در این صنعت محسوب می شود.

شایعاتی در مورد گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

مدل های مختلف گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ

به نظر می رسد که قرار است مدل های مختلف گوشی گلکسی اس 22، مشابه با گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی اس 21 باشد. یعنی یک مدل استاندارد، یک مدل پلاس و یک مدل اولترا. این مدل های عرضه شده در گوشی اس 21 مورد توجه کاربران قرار گرفتند، بنابراین با همین مدل ها گوشی S22 هم عرضه می شود. در این میان به دلیل بالا بودن قیمت پرچمدار سامسونگ، پیش بینی می شود همچون نسل قبل، گوشی گلکسی اس 22 فن ادیشن، با قیمتی اقتصادی عرضه شود. هرچند با وجود اخبار و حواشی فراوان در خصوص گوشی اقتصادی گلکسی S21 FE به دلیل کمبود جهانی تراشه موبایل، این مدل هنوز عرضه نشده است.

مدل های مختلف گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ

ویژگی های فنی احتمالی در سری اس 22 سامسونگ

انتظار می رود همچون دیگر مدل های گوشی پرچمدار سامسونگ، در این سری هم سامسونگ از تراشه اگزینوس و کوالکام در Galaxy S22 بهره بگیرد. احتمالا اسنپدراگون 895 کوالکام و اگزینوس 2200 در مدل های مختلف اس 22 به کار خواهند رفت.

در مورد ابعاد و اندازه نمایشگر این گوشی هوشمند احتمالا مدل پلاس با کمی کاهش در اندازه و یا نمایشگر 6.5 اینچی به بازار خواهد رسید. بر همین مبنا مدل اولترا احتمالا بدون تغییر در اندازه عرضه می شود. همچنین احتمال می رود از دوربین 200 مگاپیکسلی در مدل اولترا اس 22 استفاده شود که هنوز شایعه آن رد یا تایید نشده است.

ویژگی های فنی احتمالی در سری اس 22 سامسونگ

در هر صورت پیش بینی ها حاکی از آن است که پرچمداران جدید سامسونگ در ژانویه 2022 رونمایی شوند. همچنین به دلیل شرایط ناشی از کرونا احتمالا افزایش قیمتی در ارائه مدل های جدید صورت نخواهد گرفت. هرچند تا نزدیک شدن به زمان رونمایی ممکن است تغییراتی در این موارد صورت پذیرد. احتمالا بعد از رویداد 11 آگوست سامسونگ، تمام اخبار در حواشی گوشی گلکسی S22 خواهد بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. طباطبایی

    جولای 24, 2021 در 9:16 ق.ظ

    واقعا s22 سامسونگ شیک و قشنگه.هزار برابر بهتر از آیفونه…باهات حرف میزنه اصلا…کیفیت دوربین و پردازش و باتری و حافظه عالی..

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار