گجت

اپل واچ سری 7 سردمدار ساعت های هوشمند

در این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی که در مورد اپل واچ سری 7 منتشر شده است را بررسی کنیم. با نزدیک شدن به زمان رونمایی از محصولات جدید اپل و سری آیفون 13، هر روز اطلاعاتی از محصولاتی که قرار است معرفی شوند به بیرون درز پیدا می کند. اپل واچ سری 7، خیلی پیش از این هم خبر ساز شده بود.

چرا که ظاهر این ساعت هوشمند اپل کمی متفاوت تر شده و به ساختار بدنه سری آیفون 12 و آیفون 13 نزدیک تر شده است. علاوه بر آن تغییراتی در رنگ بندی هم پیدا کرده است. واچ فیس های متعدد و قابل تنظیم هم به این گجت محبوب اضافه شده است. اپل اعلام کرده از زمان رونمایی از ساعت های هوشمند بیشترین تغییر را نسبت به سری های پیشین، در سری هفتم از اپل واچ شاهد خواهیم بود.

طراحی جدید در ساعت هوشمند اپل سری 7

لیست قیمت اپل واچ

طراحی جذاب و ظاهر تخت ساعت هوشمند اپل سری هفتم

بعد از سری آیفون 5، گوشی موبایل اپل با ظاهری متفاوت تر عرضه شد. گوشه های گرد تر شده و نمایشگر های تخت تر، از آیفون 6 به بعد روی کار آمد. اما مجددا در سری آیفون 12، ساختار گوشه دار آیفون باز هم دیده شد. خیلی از طرفداران اپل هم از این ساختار استقبال کردند. حتی آیپد پرو هم با نمایشگری تخت عرضه شد تا بدنه باریک آن، با نمایشگری بزرگ تر و حاشیه هایی کمتر، ظاهری جدید تر را ارائه دهد. در مورد اپل واچ هم، سعی شد که شکل ظاهری آن در سری 7، همخوانی بیشتری با گوشی های اپل 12 و 13 داشته باشد.

طراحی جذاب و ظاهر تخت ساعت هوشمند اپل سری هفتم

هرچند هنوز قالب مربعی این ساعت هوشمند حفظ می شود، اما گوشه های آن تیزتر و نمایشگر آن تخت تر شده است. گفتنی است که سری هفتم اپل واچ، قرار است در دو اندازه 41 و 45 میلی متر به بازار بیاید. این اندازه نسبت به اپل واچ 6 برای هر مدل یک میلی متر بیشتر است!  همچنین اپل اعلام کرده که رنگ بندی متنوع تری برای این سری از ساعت های هوشمند خود در نظر گرفته است. احتمالا این رنگ بندی هم از رنگ های بدنه آیفون 13 الهام گرفته خواهد شد.

تاریخ رونمایی و عرضه اپل واچ جدید

بر اساس برنامه سالانه اپل، که در آن سری جدید گوشی موبایل خود را معرفی می کند، میانه های سپتامبر باید منتظر رونمایی از گجت جدید اپل باشیم. اما با توجه به شایعاتی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا خط تولید Apple Watch 7 با مشکلاتی مواج شده است که ممکن است تاریخ رونمایی را کمی به تعویق بیندازد.

تاریخ رونمایی و عرضه اپل واچ جدید

در این میان پیش بینی می شد که اپل افزایش قیمتی را برای مدل های جدید ساعت هوشمند در نظر نداشته باشد. با این فرض، احتمالا مدل 41 میلی متری آن با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد. برای سپتامبر امسال علاقمندان به محصولات اپل منتظر رونمایی از رنگ بندی های جدیدی در گوشی های آیفون و ساعت های هوشمند اپل هستند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا