موبایل

Spotify Wrapped سال 2022 اضافه شد

بخش Spotify Wrapped مرور کلی سالانه از عادات کاربران در پلتفرم پخش صوتی اسپاتیفای است که به مشترکین خود این امکان را میدهد که موارد مختلف این بخش را به دلخواه در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. همچنین این شرکت یک نسخه جمع آوری شده منتشر میکند که بهترین آهنگ ها، هنرمندان، پادکست ها و ترندهای شنیداری سال 2022 را در آن نشان میدهد.

بخش Spotify Wrapped سال 2022

پیداکردن و گوش دادن آهنگ در عصر حاضر یکی از آسانترین کاره شده است. علاقه مندان به موسیقی اما خوب میدانند که بحث و گفت و گو در مورد آهنگ های موردعلاقه شان، رنگ و بوی دیگری دارد. برای همین Spotify Wrapped یکی از محبوب ترین بخش های هرساله اسپاتیفای به شمار میرود. این ویژگی به صورت نمایش اسلایدی-داستانی است که آهنگ ها و هنرمندانی را که در سال گذشته بیشتر از آنها گوش داده اید، موسیقی های جدیدی که کشف کرده اید و تعداد دقایقی که صرف گوش دادن به موسیقی کردید را برایتان نمایش میدهد.

بخش Spotify Wrapped سال ۲۰۲۲
بخش Spotify Wrapped سال ۲۰۲۲

همچنین یک لیست پخش از صد آهنگ برترتان به شما ارائه میشود. بخش Spotify Wrapped هر سال به روز رسانی میشود و به راحتی و با چند انتخاب میتوانید آن را در شبکه های اجتماعیتان به اشتراک بگذارید. اگر فعالیت شما کم بوده باشد، این بخش برای شما فعال نمیشود.

صد آهنگ برتر Spotify Wrapped
صد آهنگ برتر Spotify Wrapped

نحوه پیدا کردن بخش Spotify Wrapped

به محض به روز رسانی بخش Spotify Wrapped شما با باز کردن برنامه یک اعلان در این مورد مشاهده میکنید. اما اگر پیدایش نکردید، به صورت زیر عمل کنید:

برنامه اسپاتیفای را باز کنید و روی کادر Your Wrapped is here بزنید. بخش داستانی برایتان باز میشود. این Spotify Wrapped شامل دوازده بخش میشود که ژانرهای برتر، آهنگ های روزانه، دقایق پخش، آهنگ برتر و چیزهای دیگر را در بر میگیرد. در هر بخش میتوانید روی گزینه Share this story بزنید تا راحت بتوانید آن اسلاید را در شبکه های اجتماعیتان به نمایش بگذارید.

نحوه پیدا کردن بخش Spotify Wrapped
نحوه پیدا کردن بخش Spotify Wrapped

ذخیره آهنگ های برتر Spotify Wrapped

وقتی به اسلاید مربوط به فهرست پخش بهترین آهنگ های شما در سال 2022 درSpotify Wrapped  رسیدید، روی Add to Your Library بزنید. با این کار یک فهرست پخش با 100 آهنگ برتر سال شما ذخیره میشود. (بعلاوه یک آهنگ اضافی) به این طریق میتوانید هروقت که دوست داشتید برگردید و دوباره به آنها گوش بدهید.

ذخیره آهنگ های برتر Spotify Wrapped
ذخیره آهنگ های برتر Spotify Wrapped

علاوه بر این یک بخش شخصیت شناسی Spotify هم اضافه شد است که بر اساس عادات شنیداری خود، یکی از 16 شخصیت مختلف شنیداری برای شما انخاب میشود. مهمترین بخش اشتراک گذاری اما بخش آخر است که با رنگ های مختلف برایتان نمایش داده میشود. آهنگ برتر سالتان هم آهنگی است که بیشتر از همه به آن گوش داده اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا