راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

بزرگترین توهم بینایی با صفحه نمایش 3 بعدی تبلیغاتی

بزرگترین صفحه نمایش تبلیغاتی دنیا که در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد این روزها محل نمایش بزرگترین “موج اقیانوسی” مجازی جهان هم شده است. این موج شبیه سازی شده و عظیم کامپیوتری به قدری خلاقانه و قدرتمند ساخته شده که تماشاگران با مشاهده آن حس می کنند به یک موج بزرگ در حال حرکت نگاه می کنند. این موج دیدنی و حرکات مجازی آن توسط شرکت D’estrict طراحی و ساخته شده که ظاهرا از این پس منظره های شگفت انگیز دیگری را جهت تبلیغات به سطح شهر خواهند آورد. این شرکت که در زمینه فناوری دیجیتال فعالیت می کند، طراحی، ساخت و تولید محتوای جذاب تبلیغاتی مبتنی بر فضای بصری را برای بسیاری از شرکت های مطرح تهیه می کند.

نمایش یک موج عظیم در بزرگترین صفحه نمایش ال ای دی در سئول

لیست قیمت تلویزیون

یک موج عظیم اقیانوسی سه بعدی در یک بیلبورد تبلیغاتی

میدان COEX کره در واقع مرکز همایش ها و نمایشگاه های شهر سئول محسوب می شود و بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی مجازی دنیا هم در میدان واقع شده است. موج بزرگ مجازی که تاثیر بصری بالایی بر روی بیننده ها دارد، برای انتقال این پیام بصری از روش توهم بینایی استفاده می کند. این تاثیری است که با استفاده از ترکیب یک سری نقاط خاص و در کنار هم قرار گرفتن آنها ایجاد می شود و اگرچه تحریف واقعیت است اما به نظر بیننده اینطور دیده نمی شود، بلکه به شکل یک تصویر کاملا واقعی و جذاب به نظر می رسد. این تصویر به گونه ای ساخته شده که انگاریک موج عظیم الجثه اقیانوسی که در اثر طوفان ایجاد شده قصد خروج از آن صفحه مجازی را دارد.

مشخصات فنی بزرگترین نمایشگر تبلیغاتی ال ای دی

لیست قیمت پرده نمایش

مشخصات فنی بزرگترین صفحه نمایش 3D دنیا

آنچه باعث می شود این تصویر در این صفحه نمایش با این وضوح دیده شود در واقع یک نمایشگر LED با کیفیت بسیار بالا و یکپارچه است. این صفحه نمایشگر 80.1 متر طول و 20.1 متر ارتفاع دارد که در فضایی به اندازه 1620 متر مربع به نمایش در می آید. این نمایشگر که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است از حدود 31.000 ماژول نمایشگر LED تشکیل شده که از رزولوشن 74040 در 1880 پیکسل پشتیبانی می کند.

شهرت میدان سئول این روزها به خاطر استفاده از این نمایشگر بزرگ است که بیشتر برای تبلیغات منحصر به فرد و K-pop مورد استفاده قرار می گیرد اما با این وجود تا قبل از این بزرگترین صفحه نمایش دنیا در چین قرار داشته که مساحتی 16000 متر مربعی را به خود اختصاص داده است.

تصور کنید در یک میدان درست وسط شهر ایستاده اید و بزرگترین موج اقیانوسی دنیا را در یک تلویزیون بزرگ می بینید که به سمت شما می آید! این درست اثری است که این نمایشگر خلاقانه بر بینندگانش می گذارد!

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا