راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

حافظه اس اس دی توشیبا XG6 بی نظیر در سرعت

طبق خبرهای منتشر شده کمپانی Toshiba اعلام کرد که به فناوری تولید تراشه های QLC دست یافته است، هم اکنون این شرکت جدیدترین حافظه اس اس دی پر سرعت خود را با نام XG6 به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرد. حافظه اس اس دی XG6 بر اساس اینترفیس PCI-Express 3.0 x4 تولید شده و به اینترفیس پر سرعت NVMe 1.3a متصل می باشد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

حافظه اس اس دی XG6 توشیبا

لیست قیمت حافظه اس اس دی

حافظه اس اس دی XG6 توشیبا از نظر کارایی شباهت های بسیاری به حافظه SSD XG5 که در سال 2017 معرفی شد، دارد و قرار است جایگزین آن در بازار قطعات کامپیوتر فروخته شود. با توجه به مصرف تولیدکنندگانلپ تاپاز حافظه های SSD توشیبا، حافظه XG6 نیز به زودی در سیستم هایی مانند لپ تاپ تعبیه خواهد شد.

حافظه اس اس دی توشیبا XG6

شرکت توشیبا در ساخت حافظه اس اس دی XG6 از 96 لایه 3D TLC NAND استفاده کرده است، یکی از ویژگی های منحصر به فرد تراشه های TLC داشتن 3 بیت در هر سلول می باشد؛ همین امر می تواند حافظه اس اس دی XG6 را نسبت به سایر SSD های بازار لپ تاپ محبوب کند؛ همچنین تراشه های 96 لایه 3D TLC NAND دارای طول عمر بالایی می باشند.

حافظه اس اس دی توشیبا XG6

سرعت خواندن و نوشتن متوالی حافظه اس اس دی توشیبا XG6 به ترتیب 3180 و 2960 مگابایت در ثانیه اعلام شده است، این حافظه اس اس دیToshibaبه زودی در ظرفیت ‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت با ضمانت 5 ساله به بازار قطعات کامپیوتر عرضه خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد حافظه اس اس دی توشیبا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت حافظه اس اس دی توشیبا XG6 کی اعلام میشه چطوری میشه این حافظه ssd چطوری میشه خریداری کرد؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا