موبایل

رونمایی پاوربانک هوآوی به همراه گوشی موبایل پی 30 پرو

حرفه ای ترین پاوربانک هوآوی در کنار گوشی موبایل پی 30 و پی 30 پرو رونمایی شد، وجود فناوری SuperCharge در این شارژر همراه Huawei نیز سبب می شود تلفن های هوشمند در مدت زمان کوتاهی شارژ شوند.

پاوربانک 12000 میلی آمپر ساعت هوآوی رونمایی شد

در طی همایشی که کمپانی هوآوی برای گوشی موبایل های پرچمدارش پی 30 و پی 30 پرو برگزار کرد؛ جدیدترین گجت های هوشمند خود را نیز معرفی نمود، این محصولات شامل عینک هوشمند، ایرفون، نسخه جدید اسمارت واچ GT به همراه پاوربانک قدرتمند 12000 میلی آمپر ساعت می باشند که توانستند باعث جلب نظر کاربران شوند.

پاوربانک 12000 میلی آمپر ساعت هوآوی به همراه موبایل پی 30 پرو

پاوربانک 12000 میلی آمپر ساعت هوآوی با قابلیت شارژ سریع :

جدیدترین پاوربانک هوآوی با داشتن دو درگاه USB می تواند دستگاه ‌های سازگار با استاندارد شارژ سریع SuperCharge را با حداکثر خروجی 40 وات شارژ نماید، همچنین پورت نوع C موجود در این شارژر همراه دارای فناوری Power Delivery است که به راحتی سایر دستگاه های غیر از برند Huawei را در کمترین زمان ممکن شارژ خواهد کرد.

گوشی موبایل پی 30 پرو هوآوی معرفی شد

پاوربانک 12000 میلی آمپر ساعت هوآوی یکی از بهترین شارژر همراه های موبایل پی 30 پرو خواهد بود؛ چرا که با استفاده از فناوری سوپرشارژ 40 واتی می ‌تواند باتری این اسمارت فون هوآوی را در مدت 30 دقیقه تا 70 درصد شارژ نماید.

قیمت پاوربانک 12000 میلی آمپر ساعت هوآوی

لازم به ذکر است قابلیت شارژ دو طرفه 40 واتی، ظرفیت 12 هزار میلی آمپر پاوربانک هوآوی را در مدت زمان 2 ساعت و 14 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد کرد، در صورتی که با شارژ معمولی 10 واتی، بیش از 5 ساعت باید منتظر ماند تا پاوربانک به طور کامل شارژ شود.

قیمت جدیدترین پاوربانک هوآوی طبق خبرهای منتشر شده برابر با 99 یورو می باشد و به زودی در دو رنگ سفید و آبی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا