Connect with us

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 از 15 نوع ورزش پشتیبانی می کند

منتشر شده

در

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 از 15 نوع ورزش پشتیبانی می کند

اکثر افراد یا ورزشکاران برای اینکه بتوانند میزان فعالیت بدنی خود را مورد بررسی قرار دهند، از ساعت هوشمند استفاده می کنند؛ در بازار گجت تنوع اسمارت واچ ها به قدری است که انتخاب و خرید یکی از آنها برای کاربران دشوار خواهد بود.

کمپانی آنر نیز به تازگی دومین نسل ساعت هوشمند خود را با نام Honor MagicWatch 2 راهی بازار گجت کرده است، که نسبت به سایر اسمارت واچ های بازار می تواند کارایی بهتری برای افراد به خصوص ورزشکاران داشته باشد، همچنین با سنسورهایی که دارد فعالیت 15 نوع ورزش مانند هاکی، قایقرانی، شنا، دو، دوچرخه شواری و …. را مورد بررسی قرار می دهد، و از GPS و GLONASS برای مطلع شدن از موقعیت جغرافیایی شما استفاده می کند.

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2

لیست قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 با داشتن عمر باتری 14روزه می تواند، سلامتی کاربرانش را مورد ارزیابی قرار دهد، همچنین این سری نسبت به نسل قبل قادرند اطلاعاتی همچون ضربان قلب، ردیابی مسافت پیموده شده، سرعت و میزان کالری‌ سوزانده شده کاربران را در حین فعالیت نشان دهند.

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 دکتر سلامتی شما :

در طول روز ساعت هوشمند Honor MagicWatch 2 ضربان قلب کاربر را مورد بررسی قرار می دهد و اگر تعداد ضربان قلب خیلی بالا یا پایین بود، به آن شخص هشدار خواهد داد، علاوه بر این استرس را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد و به راحتی شما را راهنمایی می ‌کند، تا با تمرین تنفسی استرس خود را کنترل کنید.

قابلیت ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2

به لطف استاندارد 5ATM ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود، بدین ترتیب می توانید با خیال راحت درون استخر و یا دریا شنا کنید. ساعت هوشمند جدید سری مجیک امتیازSWOLF (سنجش بهره ‌بری شنا) شما را نیز محاسبه می کند؛ و اگر امتیاز پایینی دریافت کردید یعنی اینکه شنای شما نیازمند فعالیت و تمرین بیشتر می باشد.

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 مناسب ورزش

جنس ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 از فولاد ضد زنگ سری 361L بوده و قرار است در دو اندازه‌ 46 و 42 میلی ‌متری با صفحه نمایش های 1.4 و 1.2 اینچی در دسترس کاربران قرار بگیرد، هر دو نمایشگر از نوع AMOLED و تراکم پیکسلی 325ppi است، یعنی در نمایشگر بزرگ وضوح تصویر برابر با 454 * 454 پیکسل و در اندازه کوچک وضوح آن برابر با 390 * 390 پیکسل خواهد بود.

قیمت ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2

کمپانی آنر برای فضای ذخیره‌ سازی ساعت هوشمند Honor MagicWatch 2 رم 4 گیگابایتی را در نظر گرفته است، که می توانید بیش از 500 آهنگ در آن ذخیره کنید، همچنین می‌ توانید از فاصله‌ 150 متری از گوشی موبایل خود، به تماس ‌ها نیز پاسخ دهید. قیمت مدل 42 میلی ‌متری ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 برابر با 155 دلار و مدل 46 میلی‌ متری آن با قیمت 170 دلار به بازار گجت عرضه می شوند؛ البته قیمت سری طلایی این ساعت هوشمند آنر برابر با 200 دلار خواهد بود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار