بازی و سرگرمی

عرضه بازی Grand Theft Auto 6 با طراحی جدید به زودی

شرکت Rockstar Games هنوز به صورت رسمی بازی Grand Theft Auto 6 را معرفی نکرده است، اما شایعات منتشر شده نشان می دهد که دوستداران این مجموعه می توانند منتظر خبرهایی از سری جدید این بازی باشند. چرا که اطلاعات فاش شده ای از بازی GTA 6 اخیرا روی سایت Pastbin بارگذاری شد.

اطلاعات لو رفته بازی gta 6

در این خبر گفته شده است که بازی شامل شهرهای متعددی است، که بازیکنان ابتدا در شهر Liberty City به عنوان یک مجرم کوچک داستان بازی را آغاز می کنند و در ادامه به شهر Vice City می روند تا به یک گروه از مجرمان بپیوندند. ماموریت بعدی مدیریت تجارت در شهر Liberty City بوده و نهایتا با بازگشت به عنوان یک قاچاقچی بزرگ به Vice City خاتمه می یابد.

بازی GTA 6 مناسب پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان Scarlett :

این خبر همچنین ادعا کرده است که Rockstar زمان مشخصی برای ارائه بازی به بازار کنسول بازی را در نظر دارد، اما توسعه دهنده بازی می خواهد ابتدا میزان فروش نسل بعدی کنسول ها، یعنی PlayStation 5 و Xbox Scarlett را ببیند. ظاهرا PlayStation 4 و به احتمال زیاد ایکس باکس وان، به علت محدودیت های حافظه قادر به اجرای Grand Theft Auto 6 نخواهند بود.

بازی gta 6 برای کنسول های نسل بعد

همچنین گزارش شده است که بازی GTA 6 در بین مراحل خود فلاش بک هایی خواهد داشت که در آن فروشگاه های مشخصی به فروش اقلام از دوره های مختلف زمانی می پردازند. بنا به اطلاعات لو رفته، شرکت Rockstar برنامه های بزرگی برای بخش آنلاین بازی GTA 6 و اضافه کردن حجم زیادی محتوا همچون شهرهای جدید برای افزودن به این نسخه خواهد داشت. البته شایان ذکر است که توسعه دهنده بازی برای پیاده سازی بازی در محیط ابری (Cloud Gaming) در حال کار با شرکت های Sony و مایکروسافت می باشد.

شایعات هیجان انگیز بازی grand theft auto 6

هم اکنون اطلاعاتی از فرد منتشر کننده در دسترس نیست، بنابراین نمی توان اعتبار اطلاعات لو رفته را تایید کرد. اگرچه این اطلاعات از Pastebin گرفته شده است، اما توسط یک حساب کاربری مهمان بارگذاری شده است. همچنان از تاریخ دقیق ارائه رسمی بازی Grand Theft Auto 6، که شروع توسعه آن به سال 2016 باز می گردد، اطلاعات مشخصی موجود نیست. اگر این شایعات صحت داشته باشند، به نظر می رسد که بازیکنان با دنیایی بزرگتر از Grand Theft Auto 5 روبرو خواهند شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امیدوارم این شایعه صحت داشته باشه چون بازی Grand Theft Auto یکی از بهترین بازی های گیمینگ بازار کنسول بازی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا