صوت و تصویر

عرضه بزرگترین تلویزیون اولد دنیا توسط ال جی

بزرگترین و گران ترین تلویزیون دنیا توسط کمپانی ال جی به زودی به بازار عرضه می شود و این خبر می تواند رقابت عجیبی را بین شرکت های تولید کننده تلویزیون مثل سامسونگ، سونی و دیگر تولید کنندگان مطرح ایجاد کند. تلویزیون عظیم 88 اینچی اولد ال جی محصولی از سری LG Signature محسوب می شود و از رزولوشن 8K پشتیبانی می کند. این محصول بی رقیب در ژوئن 2020 به بازار خواهد آمد و پیش بینی می شود به عنوان بزرگترین تلویزیون اولد دنیا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

بزرگترین تلویزیون اولد ال جی

لیست قیمت تلویزیون

مشخصات فنی تلویزیون اولد 88 اینچی ال جی

این تلویزیون ال جی به صورت اولد 8K که از سری ZX ارائه می شود در دو اندازه و ابعاد عرضه خواهد شد: یکی با صفحه نمایش OLED  88 اینچی با رزولوشن 8K و دیگری با پنل 77 اینچی و رزولوشن 8K. کمپانی ال جی به عنوان غول فناوری کره جنوبی مدعی است که به دلیل تعدد پیکسل دو برابری این مدل جدید تلویزیون ال جی نسبت به مدل های 4K وضوح تصویر در این نمایشگر هم با کیفیتی دو برابری خواهد بود. تصور نمایشگری با این کیفیت برای بیننده بسیار هیجان انگیز است! اما علت بالا بودن قیمت این تلویزیون هم، همین صفحه نمایش با وضوح بالا است.

تلویزیون ال جی اولد 8 کی

در حال حاضر هیچ تلویزیون 8K با وضوح بالا در بازار وجود ندارد. تلویزیون اولد جدید ال جی هم محتوای واقعی از 8K ارائه نمی دهد اما بهبود کیفیت حاشیه تصویر نسبت به تلویزیون های 4K معمولی باعث افزایش وضوح تصویر آن شده. نکته جالب توجه در مورد این تلویزیون ها این است که می توان از فاصله بسیار نزدیک هم به این تلویزیون نگاه کرد در حالی که از کیفیت تصویر کاسته نشود. اما جالب توجه تر از آن قیمتی است که ال جی برای بزرگترین تلویزیون اولد دنیا در نظر گرفته است: مدل 88 اینچی آن با قیمت 34.676 دلار و مدل 77 اینچی آن با قیمت 23.430 دلاری عرضه خواهد شد!

تلویزیون 88 اینچی اولد ال جی

گران ترین تلویزیون دنیا چه ویژگی هایی دارد؟

گذشته از ویژگی های فنی، طراحی تلویزیون 8K ال جی بسیار تحسین برانگیز است. ابعاد بزرگ تلویزیون با عرض بسیار نازک این را به ذهن تداعی می کند که گویی مشغول تماشای یک عکس بر روی دیوار هستید. البته اگر تمایل داشته باشید این تلویزیون را به دیوار نصب کنید، چون علاوه بر طراحی کارآمد خود تلویزیون در کنار لوازم جانبی صوتی و تصویری با کیفیت، برای این مدل یک کادر طراحی شده است که می توان تلویزیون را در آن جا داد تا علاوه بر ظاهر زیبای هنرمندانه، از سیستم صوتی LG ThinQ که در این تلویزیون به کار رفته هم پشتیبانی کند. سیستم صوتی این تلویزیون به گونه ای طراحی شده که به نظر می رسد تجربه ای نزدیک به صدایی که در سینما می شنویم را برای ما تداعی کند.

باید دید تا رسیدن این تلویزیون به بازار، شرکت های رقیب چه برنامه ای را برای طراحی و ساخت یک تلویزیون پیشرفته تر و با کیفیت تر به کار خواهند برد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تلویزیون های ال جی با رنگ بندی عالشون همیشه طرفداران زیادی تو بازار صوت و تصویر داشتند البته رقیب جدی هم برای تلویزیون های سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا