گجت

عرضه گلکسی بادز 2 با نویز کنسلینگ فعال

این طور که  به نظر می ‌رسد هدفون بی سیم گلکسی بادز ۲ با قابلیت حذف نویز اکتیو راهی بازار خواهد شد. سامسونگ در تاریخ ۱۱ آگوست 2021 رویدادی را برگزار خواهد کرد و طی آن از محصولات جدید خود یعنی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ساعت ‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ و هدفون بی‌ سیم گلکسی بادز ۲ رونمایی کند. اما در خبری که هامروز منتشر شد، گلکسی بادز ۲ قرار است با قابلیت حذف نویز اکتیو عرضه شود. قابلیت حذف نویز اکتیو یکی از جذاب ‌ترین امکاناتی است که طبیعتا کاربران زیادی می ‌خواهند در هدفون ‌هایی که تهیه می کنند، وجود داشته باشد.

انتظار از سامسونگ برای رونمایی از گلکسی بادز 2 با حذف نویز فعال

لیست قیمت هندزفری بی سیم سامسونگ

هدفون های بی سیم سامسونگ مجهز به حذف نویز فعال

سامسونگ در تلاش ‌های اولیه‌ خود در زمینه‌ تولید هدفون بی‌ سیم، آنها را به قابلیت حذف نویز اکتیو مجهز نکرد اما از سال گذشته ، دو هدفون بی ‌سیم این شرکت یعنی گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو با پشتیبانی از آن راهی بازار شدند. دو هدفون گلکسی بادز لایو و بادز پرو از پرچم ‌دارهای سامسونگ در این زمینه به حساب هستند.  با توجه به بازار پر رقابتی که در این بخش وجود دارد، سامسونگ هم نمی توانست از این قاعده خود را مستثنا کند. در سایر مدل های هدفون بی سیم این شرکت یعنی گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس، حذف نویز به صورت اکتیو وجود ندارد و به همین خاطر قیمت آنها نیز نسبتا پایین ‌تر است.

هدفون های بی سیم سامسونگ مجهز به حذف نویز فعال

در این راستا سامسونگ تصمیم گرفت محصولی را تولید کند که در دسته‌ هدفون‌ های میان‌ رده قرار می ‌گیرد اما در عین حال در آن از قابلیت حذف نویز اکتیو هم پشتیبانی می ‌شود. در مورد گلکسی بادز ۲ گفته می شود که به احتمال بسیار زیاد تولید شده تا با ایرپادز وارد رقابت شود. نماینده‌ اپل که از حذف نویز هم بهره نمی ‌برد و در نتیجه این فرصت در اختیار سامسونگ قرار گرفته تا با هدفون بی ‌سیم جدید خود، حسابی توجه کاربران را به سوی خود جلب کند.

ویژگی های گلکسی بادز 2

از قابلیت ‌های خوبی که گلکسی بادز ۲ به عنوان یک هدفون بی‌ سیم میان ‌رده دارد این است که بیس صدا در آن بهتر و شفاف ‌تر از هدفون ‌هایی نظیر گلکسی بادز یا بادز پلاس است. هرچند گفته می شود گلکسی بادز در تولید بیس بسیار عملکرد ضعیفی داشت و این ضعف با گلکسی بادز پلاس تا حد زیادی برطرف شده بود. اما به نظر می ‌رسد گلکسی بادز ۲ عملکرد بهتری حتی از مدل پلاس داشته باشد.

البته این هدفون بلوتوث سامسونگ  یک میان ‌رده محسوب می ‌شود، و نمی ‌تواند از لحاظ کیفیت در تمامی زمینه ‌ها عملکرد مشابهی به نسبت گلکسی بادز پرو داشته باشد که در حال حاضر پرچمدار سامسونگ به حساب می ‌آید. این هدفون از سیستم بلندگوی دو مسیره بهره برده و قطر درایورهای آن ۱۱ میلی ‌متر است که به عنوان ووفر ایفای نقش می‌ کنند.

ویژگی های گلکسی بادز 2

گلکسی بادز ۲ به احتمال بسیار زیاد با قیمتی بین ۱۵۰ الی ۱۷۰ دلار آمریکا راهی بازار خواهد شد. این قیمت تا حدودی گلکسی بادز ۲ را هم‌ ردیف با بادز پرو قرار می ‌دهد. هدفون بی‌ سیم مورد انتظار سامسونگ به همراه گوشی ‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳،‌ گلکسی زد فلیپ ۳ و ساعت‌ های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ اکتیو در تاریخ ۱۱ آگوست رسما رونمایی می‌ شوند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اینقدر خفنه که دوست دارم زود بخرم یدونه ازینا…کلا ایرپاد جذاب ترین گجت هست بنظرم کوچیک و بدرد بخور، البته اسمارت واچ هم فوق العاده ست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا