موبایل

عرضه گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7 Premium Edition شایعه یا واقعیت؟!

عرضهگوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7Premium Edition شایعه یا واقعیت؟! خبر ها حاکی است کمپانی سامسونگ در نظر دارد گوشی موبایل گلکسی اس 7 را در نسخه پریمیوم به فروش برساند اما این خبر هنوز از جانب این کمپانی معروف تایید نشده است. این گوشی محصولی پیشرفته با ویژگی های خاص از جمله صفحه نمایش 4K خواهد بود.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7 Premium Edition

قابل ذکر است که نسخه اصلی این چیپست در گوشی گلکسی اس 7 در تمامی کشورها به جز چین و آمریکا، به کار خواهد رفت. در این دو کشور، Snapdragon 820، جایگزین اکسینوس خواهد بود. گفته شده اسمارت فون Galaxy S7 Premium Edition که نسخه ای پیشرفته از پرچم دار سامسونگ است، نمایشگری 4K ودوربینی با لنز دوگانه ساخته شده توسط سونی خواهد داشت. وظیفه پردازش داده ها، بر عهده ورژنی متفاوت از چیپست Exynos 8890 است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7 Premium Edition

پردازندهگرافیکی موجود در ورژن اصلی Exynos 8890، پردازنده دوازده هسته ای Mali-T880 است. این در حالی است که چیپست به کار رفته در گلکسی اس 7 پریمیوم، دارای پردازنده 14 هسته ای خواهد بود. از آنجایی که قبلاً ARM اعلام کرده که پردازنده گرافیکی می تواند بین 1 تا 16 هسته ای باشد، این مطلب صحت دارد. با این وجود، این مطالب فعلاً تأیید نشده اند و باید منتظر اظهار نظر سامسونگ در این رابطه باشیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام من شنیده بودم که این گوشی میخواد عرضه بشه اما فکر میکردم شایعه باشه او اینکه این گوشی دارای صفحه نمایش 4K باشه فکر نمیکردم این کمبانی این محصول رو با ردازنده 14 هسته ای عرضه کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا