دوربین عکاسیراهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو ارزان ترین دوربین اکشن شرکت GoPro

با توجه به وعده ای که کمپانی GoPro به طرفدارنش داده بود، قابلیت صفحه نمایش لمسی را به دوربین ‌های میان رده خود اضافه نمود. دوربین فیلمبردای هیرو یکی از جدیدترین دوربین های کمپانی GoPro بوده که با داشتن صفحه نمایش لمسی می تواند کاربران زیادی را دربازار دوربین جذب خود کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین فیلمبرداری گوپرو

لیست قیمت دوبین فیلبرداری

با توجه به تصاویر منتشر شده دوربین گوپرو Hero از نظر ظاهری تفاوت اندکی به دوربین ‌های اکشن هیرو 5 و هیرو 6 دارد؛ و با داشتن ال سی دی لمسی می تواند همانند آنها فروش خوبی را داشته باشد؛ اما یکی از معایب دوربین فیلمبرداری هیرو قادر نبودن به ضبط ویدیو با سرعت فوق‌ آهسته در کیفیت 4K می باشد.

دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو

بالاترین کیفیت فیلمبرداری دوربین گوپرو Hero در رزولوشن 1440پیکسل و نرخ 60 فریم بر ثانیه اعلام شده است. این دوربین فیلمبرداری GoPro بر خلاف دوربین های هیرو 5 و 6 دارای بدنه ای فوق العاده مقاوم می باشد که می تواند تا عمق 10متری آب به فعالیت خودش ادامه دهد.

دوربین گوپرو Hero

کنترل صدا و تثبیت ‌کننده دیجیتالی ویدیو در دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو توسط یک تراشه آمبارلا (Ambarella) انجام می شود و نمایشگر 2 اینچی این دوربین نیز می تواند عکس هایی با کیفیت 10 مگاپیکسل را به ثبت برساند.

شرکت گوپرو به همراه دوربین Hero اپلیکیشنی را ارائه کرده است، که به کاربر این امکان را می ‌دهد تا به راحتی عکس‌ ها و ویدیو ‌های ثبت شده را به گوشی موبایل خود ارسال کند؛ همچنین دوربین اکشن هیرو با تجهیزات جانبی کوهنوردی کمپانی GoPro نیز سازگار خواهد بود.

قیمت دوربین فیلمبرداری گوپرو

دوربین فیلمبرداری گوپرو Hero هم اکنون در وب سایت رسمی شرکت GoPro با قیمت 199 دلار به فروش می رسد؛ قیمت کم دوربین هیرو سبب شده است که این دوربین اکشن به عنوان ارزان ترین دوربین شرکت گوپرو شناخته شود.

لیست قیمت دوبین فیلبرداری گوپرو

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین فیلبرداری گوپرو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 6 هم خیلی حرفه ای من جدیدا این دوربین اکشن رو خریداری کردم واقعا عالی و منحصر به فرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا