راهنمای خریدراهنمای خرید لپ تاپ

قیمت لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن اعلام شد

اگر یک گیمر حرفه ای باشید قطعا از محصولات مخصوص بازی ریزر در حین بازی استفاده کرده اید، چرا این کمپانی با هدف قرار دادن بازار گیمینگ سالانه محصولاتی همچون لپ تاپ، مانیتور و یا سایر لوازم جانبی کامپیوتر را برای گیمرها روانه بازار آی تی می نماید، تا بتواند سهم بیشتری از فروش بازار را از آن خود کند.

لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن

لیست قیمت لپ تاپ

کمپانی محبوب Razer هم اکنون جدیدترین لپ تاپ ورک استیشن خود را با مجهز کردن به قدرتمندترین قطعات سخت افراری بازار آی تی، با نام Blade 15 Studio Edition رونمایی و معرفی کرده است؛ این محصول با داشتن چنین قطعاتی قطعا می تواند برای رندرینگ، انیمیشن سازی و گیمینگ گزینه ایده آلی محسوب شود.

برخی از مشخصات فنی این لپ تاپ ریزر قبل از رونمایی به صورت غیر رسمی اعلام شد، هم اکنون کمپانی سازنده اطلاعات کاملی را از Blade 15 Studio Edition در اختیار کاربران قرار داده است، که می تواند راهنمای خوبی برای خریداران قبل از خرید باشد.

مشخصات فنی لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن :

لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن مجهز به کارت گرافیک انویدیا کوادرو RTX 5000 شده است، که 16 گیگابایت حافظه رم گرافیکی در اختیار کاربران قرار می دهد؛ البته با توجه به قدرتمند بودن قطعات سخت افزاری این لپ تاپ به پردازنده نسل نهم اینتل Core i7-9750H با شش هسته فیزیکی و 32 گیگابایت رم DDR4-2667 نیز بهره مند شده است، که در کنار کارت گرافیک می تواند سرعت پردازش را برای تولید کنندگان محتوا به طور قایل توجه ای افزایش دهد.

لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن رونمایی شد

حافظه اس اس دی جدیدترین لپ تاپ ورک استشین ریزر برابر با 1 ترابات و از نوع M.2 NVMe می باشد، همچنین صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED لپ تاپ Blade 15 Studio با داشتن رزولوشن 4K تصاویر را با بهترین کیفیت ممکن پخش خواهد کرد.

ویژگی لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن

از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن می توان به پورت تاندربولت 3، سه درگاه USB 3.2، دیسپلی پورت و HDMI 2.0b اشاره کرد؛ علاوه بر این لپ تاپ Blade 15 Studio از کارت حافظه UHS-III با حداکثر سرعت 624 مگابایت برثانیه نیز پشتیبانی می کند، قابلیتی که هنوز توسط تولیدکنندگان دوربین های حرفه ای استفاده نشده است.

قیمت لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن

قیمت لپ تاپ ورک استیشن ریزر بلید 15 استودیو ادیشن در بازار لپ تاپ برابر با 4000 دلار خواهد بود؛ البته قیمت لپ تاپ ریزر Blade 15 Advanced نیز با داشتن کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2080 و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 3300 دلار می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. محصولات گیمینگ ریزر واقعا از نظر کارایی بی نظیرن و بهترین عملکرد در حین بازی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا