موبایل

جدید ترین گوشی موبایل مایکروسافت مجهز به پردازنده‌ کلاس لپ تاپ

جدید ترین گوشی موبایل مایکروسافت مجهز به پردازنده‌ کلاس لپ تاپ بوده و توسط افشاگر معروف کمپانی Microsoft، ایوان بلاس فاش شد که باعث شد بازار گوشی موبایل را رونق بخشد همچنین مجهز بودن این اسمارت فون به ویندوز 10 کاربران را شگفت زده کرده است. در ادامه باا خبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل مایکروسافت

ایوان بلاس اخیرا در توییتر خود با انتشار تصاویری از یک گوشی موبایل ویندوز 10 (با نام احتمالی سرفیس فون) ادعا کرده که مایکروسافت در حال کار بر روی ساخت یک تلفن همراه بوده که از پردازنده‌ های مخصوص لپ تاپ ها بهره می ‌برد. بدون شک اگر این پروژه رنگ و بویی واقعی داشته باشد، استفاده از این پردازنده ‌های قدرتمند می ‌تواند عمر باتری شگفت انگیزی را برای موبایل ویندوز 10 مایکروسافت (Microsoft Windows 10 Mobile) به ارمغان آورد.

گوشی موبایل مایکروسافت

به نقل از توییت‌ هایی که توسط ایوان بلاس با نام کاربری evleaks@ (یکی از افشا کنندگان با سابقه دنیای تکنولوژی) در توییتر منتشر شده، احتمالا مایکروسافت در حال کار بر روی یک گوشی موبایل ویندوز 10 (Windows 10 Mobile) خواهد بود که از یک پردازنده کلاس لپ تاپ اینتل قدرت می ‌گیرد.

پس از فروش حق امتیاز نوکیا توسط رد موندی‌ ها و سپس فاصله گرفتن از گوشی موبایل های ویندوزفونی لومیا ، شایعات زیادی وجود دارد که همگی ادعا می‌ کنند خانواده سرفیس به زودی صاحب یک گوشی موبایل ویندوز 10 خواهد شد. با این حال مایکروسافت طبق سیاست خود به جلو حرکت می ‌کند و بی ‌تفاوت از کنار این خبرها می‌ گذرد. حال به نظر می‌ رسد که چندان هم این شایعات بی ربط نبوده ‌اند و نشانه‌ های خوبی از سوی بازار ویندوزفون در حال درخشیدن هستند.

گوشی موبایل مایکروسافت

آخرین توییت انتشار یافته ایوان بلاس نیز حاوی تصاویری بود که به نظر می ‌رسد به نوعی بازاریابی یک تلفن هوشمند را نشانه گرفته و نشان می ‌دهد به زودی اتفاق‌ های جدیدی با این گوشی موبایل خواهد افتاد! آیا واقعا این گوشی موبایل همان سرفیس فون (Surface Phone) خواهد بود که مدت‌ هاست خبرهایی از آن به گوش می ‌رسد؟

گوشی موبایل مایکروسافت

اگر چه ما انتظار داریم چنین گجتی حتی با استفاده از پردازنده لپ تاپی، از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل به جای ویندوز 10 لپ تاپ بهر‌مند باشد. با توجه به توییت‌ های ارسالی ایوان بلاس، به نظر می ‌رسد که این اسمارت فون، یک گوشی موبایل ویندوز 10 همراه با پردازنده ‌ای از جنس پردازنده‌ های به کار رفته بر رویلپ تاپها خواهد بود.

اگر نخواهیم در مورد این قضیه محتاطانه صحبت کنیم باید بگوییم که بسیاری از بازخورد ها در خصوص استفاده از یک پردازنده لپ تاپی در یک گوشی هوشمند مثبت بوده است. بسیاری از افراد همواره گله ‌مند عمر باتری محدود گوشی های هوشمند هستند.

گوشی موبایل مایکروسافت

اگر این پروژه طبق گفته ‌ی ایوان بلاس به جلو برود، این می‌ تواند نشان دهنده عملکرد خوبی از سوی مایکروسافت در آینده ‌ای نزدیک باشد. آنطور که به نظر می ‌رسد، مایکروسافت قصد دارد تا به طور جدی ‌تری چرخه محصولات خود را همراه با یکپارچه سازی سرفیس فون (نام احتمالی موبایل ویندوز 10 مایکروسافت) با کامپیوترهای ویندوز، تبلت ها و سایر قطعات به سمت جلو حرکت دهد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل مایکروسافت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با تشکر از خبر خوبتون و خبر گوشی موبایل مایکروسافت مجهز به پردازنده‌ کلاس لپ تاپ خیلی برام جالب بود و امیدوارم همه برند ها اسمارت فون هاشونو مجهز به ویندوز 10 کنند تا کارایی بیشتری برای ما داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا