تلویزیون و مانیتورراهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

مانیتور ایسوس BE27AQLB بهترین صفحه نمایش برای کارهای اداری

مانیتور ایسوس BE27AQLB یکی از صفحه نمایش های فوق حرفه ای کمپانی ASUS بوده و برای کارهای تخصصی ادارای طراحی شده است همچنین صفحه نمایش ASUS BE27AQLB با مجهز بودن به تکنولوژی کاهنده نورهای آبی باعث می شود کاربران در طولانی مدت دچار سوزش چشم نشوند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور ایسوس BE27AQLB

لیست قیمت مانیتور

شرکت محبوب ایسوس به تازگی یک مانیتور در کلاس کاری Business-grade را معرفی کرده است که در زمره مدل های حرفه ای- تخصصی قرار می گیرد. این مانیتور با نام ASUS BE27AQLB راهی بازار مانیتور خواهد شد و به یک پنل با تکنیک IPS و در ابعاد 27 اینچی بهرمند شده است.

مانیتور ایسوس BE27AQLB که برای کار های طولانی مدت طراحی شده است، دارای قابلیت چرخش 90 درجه ای بوده و بسیار ارگونومیک است همچنین کمپانی ایسوس طراحی بدون قاب Frameless را برای این مانیتور حرفه ای خود در نظر گرفته است.

مانیتور ایسوس BE27AQLB

مانیتور ASUS BE27AQLB دقت 1440×2560 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد، سامانه نوردهی پنل دارای استاندارد TÜV Rheinland Certification بوده و شرکت ایسوس برای این مانیتور کاری و اداری از کاهنده نورهای آبی و همچنین سیستم جلوگیری از سو سو زدن دیود ها استفاده کرده است.

مشخصات فنی مانیتور ایسوس BE27AQLB :

  • دارای دو اسپیکر با توان 2 واتترمینال با 4 رابط USB 3.0
  • وزن :7.7 کیلوگرم
  • مصرف انرژی : پایین در حدود 19 وات
  • زاویه دید : 178 درجه از هر سو

مانیتور ایسوس BE27AQLB

حداکثر نور زمینه در این مانیتور ایسوسBE27AQLB به 350 شمع در متر مربع رسیده و زمان تاخیر نیز 5 میلی ثانیه اعلام شده است. برای اتصال خروجی های گرافیکی به این مانیتور حرفه ای ایسوس، درگاه های mini-DisplayPort, HDMI 2.0 و dual-link DVI را در اختیار خواهید داشت.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مانیتور ایسوس BE27AQLB بیشتر مناسب عکاس ها و کارهای گرافیکی قابلیت های خوبی ایسوس واسه این صفحه نمایشش در نظر گرفته ولی کاش قیمتش رو هم اعلام می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا