راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

اولین ساعت هوشمند شرکت Movado رونمایی شد

اولین ساعت هوشمند شرکت Movado رونمایی شد و این اسمارت واچ با طراحی فوق العاده ای که دارد مناسب آقایان بوده و به زودی در 5 مدل مختلف در بازار های ساعت هوشمند به فروش خواهد رسید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند شرکت Movado

لیست قیمت ساعت هوشمند

کمپانی Movado که تا به امروز به ساخت محصولات لوکس و قیمتی معروف بوده، از اولین ساعت هوشمندش برپایه اندروید Wear با نام Movado Wear رونمایی کرد. این ساعت هوشمند یک نمایشگر کریستالی و بدون حاشیه دارد.در تصویر رندری که از این ساعت هوشمند منتشر شده، می ‌توان نقطه نمادین این کمپانی را به جای عدد 12 در ساعت دید که زیبایی خاصی را به ظاهرش داده است. تا آن ‌جایی که می ‌دانیم ساعتی که در این رندر قرار گرفته تنها یک مدل از Movado Connect بوده و کاربران در زمان خرید، طراحی ‌های مختلفی از آن را در اختیار خواهند داشت. در هر مدل از این طراحی ‌ها نقطه نمادین معروف در کنار رنگ ‌بندی ‌های زیبا و ابعاد متفاوت قرار خواهد گرفت. بنابراین هر مدل از آن طراحی خاص خودشان را دارند.

ساعت هوشمند شرکت Movado

این ساعت هوشمنداز قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره می‌ برد. علاوه بر این Movado Wear از قابلیت NFC هم پشتیبانی می ‌کند و این موضوع به این معناست که شما به راحتی می‌ توانید از سیستم پرداخت الکترونیکی اندروید برای عملیات پرداختی ‌تان استفاده کنید. توسط سیستم عامل اندروید Wear آن هم در نسخه 2.0 دستیار صوتی هوشمند گوگل به آسانی کار می‌ کند. همچنین اپلیکیشن‌ های گوگل فیت و گوگل Health با این دستیار صوتی کاملا هماهنگ هستند و  تمامی گزارش ‌ها و اعلانات این آپ ‌ها توسط دستیار صوتی پشتیبانی می‌ شوند.

ساعت هوشمند شرکت Movado

شرکت Movado اعلام کرده که ساعت هوشمندش پاییز امسال در 5 طراحی مختلف برای آقایان عرضه می ‌‌شود. بر اساس تاریخی که در رندر ساعت قرار گرفته، 15 نوامبر یا 24 آبان زمان عرضه این اسمارت واچ خواهد بود. حدس می ‌زنیم در همین تاریخ Movado فروش این ساعت هوشمند را هم آغاز کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند Movado Connect برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا