راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

تبلت جدید فیلیپس S711L با قابلیت برقراری تماس صوتی

تبلت جدید فیلیپس S711L با قابلیت برقراری تماس صوتی توسط کمپانی فیلیپس عرضه خواهد شد همچنین این تبلت دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و از سیم کارت نیز پشتیبانی می کند. فیلیپس یکی از بهترین و بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده لوازم الکترونیکی در اروپا به شمار می رود که دفتر مرکزی آنها در شهر آمستردام در هلند واقع شده. این شرکت محصولات خود را به بیش از 60 کشور دنیا ارائه می دهد و مشتریان بسیاری نیز دارد اما در حوزه تولید اسمارت فون و تبلت آن طور که باید شناخته شده و محبوب نیست. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت فیلیپس S711L

با اینکه تلفن های هوشمند فیلیپس در بازارهای مختلفی از دنیا ارائه می شوند و ویژگی های تقریبا خوبی هم دارند اما این بخش از کمپانی موجب شهرت یا افتخار آن نبوده. اکنون خبری منتشر گشته و حکایت از این دارد که گویا کمپانی ساکن آمستردام یک دیوایس جدید با صفحه نمایش لمسی طراحی نموده و اخیرا از آژانس نظارتی چینی TENAA تائید نامه آن را دریافت کرده است. این محصول در حال حاضر با شماره مدل S711L شناخته می شود و می توان از آن به عنوان گامی نو در جهت تولید تبلت های کوچک یاد نمود. بر اساس اطلاعاتی که در فهرست سازمان TENAA ثبت گشته تبلت مورد بحث صفحه نمایش 7 اینچی و لمسی دارد و گفته می شود قابلیت تماس صوتی نیز خواهد داشت، از این روز می توان لقب موبایل غول پیکر هم به آن اعطا کرد.

تبلت فیلیپس S711L

با این که هر سال بر اندازه نمایشگر اسمارت فون ها افزوده می گردد اما بسیاری از کاربران هنوز ترجیح می دهندگوشی موبایل هایی با اندازه های 5.5 تا 5.7 اینچی خریداری نمایند و همین امر باعث شده تا دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ تر مورد بی مهری مشتری ها قرار بگیرند و میزان فروشی که از آنها انتظار می رود را نتوانند رقم بزنند. بزرگ بودن صفحه نمایش موبایل چندان موضوع جدید و قابل توجهی محسوب نمی گردد اما تبلتی که امکان برقراری تماس را به کاربر بدهد و از سیم کارت پشتیبانی نماید تا اندازه ای جالب است و تاکنون فقط شرکت های محدودی همانند دل، لنوو و سامسونگ در این حوزه محصول ارائه داده اند.

تبلت فیلیپس S711L

بد نیست در آخر  مشخصاتتبلتآتی فیلیپس را نام ببریم: این دستگاه با اندروید 5.1، چیپست 8 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. البته جایگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز دارد و به واسطه آن می توان میزان حافظه دیوایس را افزایش داد. دوربین های این محصول 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و 8 مگاپیکسلی در جلو هستند و از نظر اندازه تقریبا باریک به شمار می رود و فقط 8.5 میلی متر ضخامت دارد. اما وزن دستگاه 260 گرم اعلام گشته که تا حدی سنگین محسوب می گردد.

لیست قیمت تبلت

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام.تبلت جدید فیلیپس S711L به دلیل ضخامت خیلی کمی که داره ظاهر خیلی زیبایی داره و در ساخت این تبلت از چیپست 8 هسته ای استفاده شده که سرعت فوق العاده ای رو به تبلت فیلیپس S711L ارائه می ده و من فکر می کنم همین موضوع باعث بشه تا این تبلت طرفدارای خیلی زیادی بین تبلت های هوشمند پیدا کنه .شرکت فیلیپس تبلت های زیادی تولید نکرده ولی محصولاتی که تا کنون تولید کرده از کیفیت خیلی خوبی برخوردارند.

  2. به نظر من این شرکت تجربه ی زیادی در ساخت اسمارت فون و تبلت نداره و نمیشه گفت این تبلت خیلی همه چی تموم و با کیفیت ساخته میشه . البته ویزگی هایی مثل اندروید 5.1، چیپست 8 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه نشون دنهنده ی کیفیت و تلاش این شرکت در ساخت یه تبلت خوب رو نشون میده

  3. با سلام
    تبلت جدید فیلیپس S711L با قابلیت برقراری تماس صوتی که این تبلت کاربران زیادی رو به طرف خود کشونده است. این تبلت دارای امکانات خوبی است و با اضافه شدن این قابلیت یک تبلت خوب شده است.این تبلت وزن مناسبی دارد ودارای دوربین 13 مگاپیکسلی است.

  4. سلام تبلت فیلیپس S711L مشخصات فنی کمی ازش گفته شده ولی این برند اصلا مشهور نیست و با خراب شد قطعهش کاملا باید بندازی دور چون قطعاتش سخت پیدا میشه و باید هزینه زیادی برای تعیمرش داد یا باید کلا بیخیال تبلت شد ممنون میشم از ای تی بازاز اگه مدل های متنوع تر از برند های مشهور و به نمایش بده

  5. با سلام
    تبلت جدید فیلیپس S711L با قابلیت برقراری تماس صوتی است که این تبلت دوربی اصلا و سلفی قوی دارد و اندروید 5.1 داردو این دستگاه 8 هسته ای است و قابلیت های فراوانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا