قطعات کامپیوتر

موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio دارای کلید های مغناطیسی

موس مخصوص بازی ایسوس ROG Pugio با دوام ترین موس گیمینگ کمپانی ASUS شناخته شده و به گونه ای طراحی شده است که گیمر ها می توانند با دست چپ هم از موس گیمینگ ROG Pugio استفاده نمایند و با نورپردازی Aura RGB که دارد هیجان گیمینگ را برای گیمر ها دو برابر خواهد کرد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio

لیست قیمت موس کامپیوتر

جدیدترین موس گیمینگ کمپانی ایسوس با نام ROG Pugio معرفی و رونمایی شد. موس مخصوص بازی ROG Pugio ایسوس دارای طراحی ارگونومیک و سوکت انحصاری با تعویض آسان سوئیچ می باشد که به راحتی می ‌توان با هر دو دست راست و چپ با آن کار کرد و از کلید های جانبی قابل تظیم نیز بهره می ‌برد که به کاربران اجازه می‌ دهد از سوئیچ‌ هایی با بازخورد متفاوت و طول عمر 50 میلیون کلیک استفاده نمایند.

موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio

موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio مجهز به یک سنسور مخصوص بازی اپتیکال 7200DPI، نورپردازی ASUS Aura RGB و پشتیبانی از ASUS Aura Sync نیز می باشد و طوری طراحی شده است که با هر دو دست بتوان از آن استفاده کرد همچنین با کلید های جانبی قابل تغییر، نیازی نیست گیمرها برای عدم فشار تصادفی کلید های کناری، حالت دست خود را تغییر دهند و تنها کافی است تا همان‌ طور که می ‌خواهند کلید های جانبی را تنظیم کنند.

موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio دارای کلید های جانبی مغناطیسی بوده که می‌ توانند با یک کاور پلاستیکی تعویض شوند. برای راحتی بیشتر، پنل‌ های لاستیکی کناری با الگوی تمدن مایا به در دست نگه ‌داشتن راحت‌ تر و بهتر موس در دست کمک می ‌کنند. سوکت انحصاری تعویض آسان سوئیچ ایسوس به گیمرها اجازه می ‌دهد تا به راحتی سوئیچ ‌هایی را با بازخورد و مقاومت دلخواه نصب کنند. این کار با تعویض سوئیچ ‌های فرسوده به طول عمر موس ROG Pugio نیز می‌افزاید.موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio دارای سوئیچ‌ های با دوام Omron بوده که طول عمری برابر با 50 میلیون کلیک دارند. علاوه بر این موس مخصوص بازی Pugio دارای یک جفت سوئیچ بسیار با کیفیت و ژاپنی Omron بوده که گیمرها می‌ توانند بنا بر نیاز خود با سوئیچ‌ های پیش ‌فرض روی موس، آن را تعویض کنند.

موس گیمینگ ایسوس

نورپردازی ASUS Aura RGB موس گیمینگ ROG Pugio به کاربران اجازه می ‌دهد تا جلوه ‌های نوری و سبک نور پردازی مورد علاقه خود را از بین میلیون‌ ها رنگ انتخاب کنند. موس ROG Pugio دارای نورپردازی Aura RGB در سه ناحیه می باشد که شامل کانال ‌های نوری زاویه‌ دار در پشت موس می‌ شود.جلوه‌ های نوری خیره کننده بر روی موس گیمینگ ROG Pugio می ‌توانند با دیگر محصولات منطبق با Aura Sync برای دستیابی به یک سبک نور واحد همگام‌ سازی شود، علاوه بر این نورپردازی Aura Sync به کاربران اجازه می ‌دهد تا به جلوه‌ های هماهنگ نوری، زمانی که موس ROG Pugio ومادربردایسوس با دیگر تجهیزات سازگار متصل هستند، دست یابند همچنین نرم افزار ROG Armoury نیز به گیمرها اجازه می‌ دهد تا تنظیمات مورد علاقه خود را اعمال کنند.

موس مخصوص بازی ایسوس ROG Pugio

موسمخصوص بازی ایسوس ROG Pugio دارای یک سنسور اپتیکال مخصوص گیمینگ با دقت 7200 DPI، سرعت ردیابی 150 IPS و شتاب 30g می ‌باشد تا برترین سرعت، دقت و شتاب مورد نیاز برای یک تجربه گیمینگ استثنایی را تضمین کند. یک سوئیچ DPI جداگانه نیز اجازه می ‌دهد تا فوراً بین دو سطح مختلف جا به ‌جا شوید و دارای یک شاخص می‌ باشد تا حالت فعلی را نشان دهد. موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio از طراحی جداگانه کلید ها بهره می ‌برد که نیازمند نیروی کمتری برای کلیک است ولی دارای سرعت عمل بیشتری می باشد بنابراین از پاسخگویی سریع تر و لمس بهتر کلید ها لذت خواهید برد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. مثلا این جدیدترین موس گیمینگ ایسوس هست عین این مدل موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio رو موس گیمینگ ریزر 1 سال پیش داشته

  2. نور پردازی فوق العاده زیبایی داره موس گیمینگ ایسوس ROG Pugio با ظاهر قشنگی هم که داره به غیر از گیمر ها همه مشتری ها رو جذب خودش می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا