قطعات کامپیوتر

بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار

هارد اکسترنال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی است که به کاربران امکان ذخیره و دسترسی به فایل ها را از رایانه شخصی، لپ تاپ یا سایر دستگاه های متصل را می دهد. معمولاً ظرفیت هارد اکسترنال زیاد است و برای پشتیبان گیری از داده ها و انتقال فایل های بزرگ بین رایانه ها و سایر رسانه های ذخیره سازی استفاده می شود. بیشتر هاردهای اکسترنال از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می شوند و در ظرفیت های ذخیره سازی مختلف مناسب با نیاز کاربران در دسترس هستند.

هارد اکسترنال توشیبا مدل  Canvio Gaming 1TB

میانگین فضای ذخیره سازی بر روی کنسول های بازی یا رایانه شخصی 500 گیگابایت تا 1 ترابایت است. به زبان ساده اگر می خواهید بازی های خود را ذخیره و اجرا کنید نیاز به فضای ذخیره سازی زیاد دارید. اینجاست که هاردهای اکسترنال وارد عمل می شوند. یکی از مدل های محبوب هارد اکسترنال مدل توشیبا Canvio Gaming است که اگر به بازی علاقه مند هستید و می خواهید کتابخانه بازی های خود را گسترش دهید بدون شک این هارد اکسترنال می تواند کمک بزرگی به شما کند. نمای بیرونی هارد رنگ مشکی ساده عرضه می باشد و با رایانه های شخصی ویندوز، Xbox ،PS4 و حتی تبلت ها سازگار است. این هارد اکسترنال در گزینه های ذخیره سازی 1 ترابایت، 2 و 4 ترابایت در بازار موجود است.

هارد اکسترنال مدل  Canvio Gaming 1TB
هارد اکسترنال مدل  Canvio Gaming 1TB

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD330 2TB

هارد اکسترنال ADATA HD330 با یک پوشش سیلیکونی و سنسورهای شوک اختصاصی ای دیتا و نرم افزار HDDtoGO با رمزگذاری AES 256 بیت در داخل اطلاعات شما را ایمن نگه می دارد. با این حال HD330 علیرغم ماهیت بادوام خود دارای ظاهر باریک 16.2 میلی متری است که در کنار زیبا بودن، حمل آن بسیار آسان است. سیستم دفاعی سخت هارد اکسترنال ای دیتا HD330 از یک پوشش سیلیکونی مقاوم و ضربه گیر تشکیل شده است که می تواند در برابر ضربه و سقوط مقاوم باشد. هارد اکسترنال ADATA HD330 در رنگ های آبی، مشکی و قرمز عرضه شده است.

هارد اکسترنال مدل HD330 2TB
هارد اکسترنال مدل HD330 2TB

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل WDBYVG0020BBK-WESN 2TB

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل WDBYVG0020BBK-WESN 2TB یک حافظه قابل حمل قابل اعتماد است که مناسب برای ذخیره سازی عکس، فیلم، موسیقی، اسناد و دیگر فایل های مهم شما می باشد. هارد اکسترنال My Passport مجهز به نرم افزار WD Backup است که می تواند به طور خودکار مطابق با برنامه شما تنظیم شود. یعنی می توانید تعداد دفعات پشتیبان گیری از فایل های مهم را به دلخواه انتخاب کنید. همچنین این هارد اکسترنال با محافظت از رمز عبور My Passport و رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES محتویات شما را ایمن نگه می دارد.

هارد اکسترنال مدل WDBYVG0020BBK-WESN 2TB
هارد اکسترنال مدل WDBYVG0020BBK-WESN 2TB

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Basics 1TB USB3

Toshiba Canvio Basics یک هارد اکسترنال 1 ترابایتی است که برای برآورده کردن نیازهای ذخیره سازی شخصی و حرفه ای شما طراحی شده است. این هارد اکسترنال از USB 3.0 پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد داده های بزرگ را در یک بازه زمانی کوتاه انتقال دهید. از آنجایی که ظرفیت ذخیره سازی آن 1 ترابایت است می توانید تمام اسناد، عکس و فیلم های خود را روی این هارد اکسترنال ذخیره کنید. همچنین با کمک ویژگی حفاظتی SafetyKey و نرم افزار AutoBackup که از قبل بر روی هارد Toshiba Canvio Basics بارگذاری شده است به شما کمک می کند تا از محتوای ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و از پاک شدن داده های خود جلوگیری و محافظت کنید. به لطف نرم افزار SecretZone این هارد اکسترنال داده ها را رمزگذاری می کند و محافظ عالی برای داده های شما محسوب می شود.

هارد اکسترنال مدل Canvio Basics 1TB USB3
هارد اکسترنال مدل Canvio Basics 1TB USB3

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80 2TB

Armor A80 یکی از هاردهای اکسترنال شرکت سیلیکون پاور است که می توانیم آن را در طراحی به عنوان یک هارد درجه یک با کمی رویکرد صنعتی دسته بندی کنیم. از ویژگی های مهم این هارد اکسترنال که می توانیم به آن اشاره کنیم سرعت انتقال بالای می باشد. Armor A80 با رابط USB 3.0 عرضه شده و دارای پهنای باند 5 گیگابایت بر ثانیه است. به گفته سلیکون پاور، Armor A80 با انجام تست ضد آب IEC529 IPX7 برای یک متر زیر آب به مدت 30 دقیقه مقاوم است. علاوه براین می تواند در برابر سقوط تا ارتفاع 121 سانتی متری مقاومت خود را نشان دهد.

هارد اکسترنال مدل Armor A80 2TB
هارد اکسترنال مدل Armor A80 2TB

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا