قطعات کامپیوتر

مانیتور گیمینگ سامسونگ اسپیس SR75Q متحرک و گیمر پسند

مانیتورهای مخصوص بازی سامسونگ علاوه بر کیفیت بالای تصویر، دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز می باشند، که در حین بازی برای بازیکنان عملکرد خوبی را از خود نشان می دهند. هم اکنون جدیدترین نمایشگر این کمپانی در سری Space در نمایشگاه گیمزکام 2019 معرفی شد.

با توجه به اینکه مانیتورهای مخصوص بازی فضای زیادی از میز را اشغال می کنند، برخی از گیمرها طرفدار نمایشگرهای متحرک هستند تا بتوانند آن را به دیوار نصب نمایند، شرکت سامسونگ با معرفی صفحه نمایش SR75Q سری اسپیس توانست نیاز گیمرها را برطرف کند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ اسپیس sr75q

لیست قیمت مانیتور

مانیتور گیمینگ Space SR75Q سامسونگ دارای قابلیت اتصال به دیوار بوده و می ‌تواند فضای بیشتری از میز را در اختیار گیمرها قرار دهد؛ علاوه بر این می توانید به راحتی صفحه نمایش را به سمت پایین آورید و آن را بر اساس موقعیت ‌های نمایشی مختلف تنظیم کنید.

مانیتور گیمینگ سامسونگ اسپیس sr75q متحرک

این مانیتور 32 اینچی سامسونگ به پنل QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره مند شده است و نرخ نوسازی 144 هرتزی و فناوری AMD Radeon FreeSync نیز در آن موجود می باشد، این تکنولوژی سبب خواهد شد نرخ رفرش نمایشگر با کارت گرافیک هماهنگ شود، تا پرش تصاویر کاهش یابد و بازی به صورت روان تر اجرا شود.

نمایشگر گیمینگ سامسونگ اسپیس sr75q معرفی شد

اگر چه مانیتور اسپیس SR75Q یک نمایشگر 4K نیست، ولی رزولوشن بالای آن می تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار گیمرها قرار دهد، همچنین کابل‌ های پاور و HDMI Y با قابلیت مخفی ‌سازی آسان مانع از درهم تنیده شدن کابل‌ ها می شوند، بدین ترتیب کوچک ترین بهم ریختگی در کابل ایجاد نخواهد شد.

کمپانی سامسونگ برای مانیتور گیمینگ Space SR75Q گیره ای طراحی کرده است، که گیمرها می توانند آن را به راحتی به میز متصل کنند، البته به کمک بازوی متحرک این نمایشگر نیز می توانید صفحه نمایش را کاملا به دیوار بچسبانید؛ این ویژگی منحصر به فرد سبب خواهد شد این محصول در بازار قطعات کامپیوتر طرفداران زیادی داشته باشد.

قیمت مانیتور مخصوص بازی سامسونگ اسپیس sr75q

قیمت مانیتور گیمینگ Space SR75Q هنوز توسط کمپانی سامسونگ اعلام نشده است، ولی انتظار می رود این نمایشگر در سه ماهه آخر سال جاری با قیمت حدودا 500 دلار در دسترس خریداران قرار بگیرد.

لیست قیمت مانیتور سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا