موبایل

رونمایی از گوشی موبایل هواوی G Play Mini

کمپانی هواوی پس از Honor 4C؛ یک گوشی میان رده دیگر را به نام G Play Mini معرفی کرد. هم اکنون این گوشی در ایتالیا با قیمت 230 یورو  (حدود250 دلار) در دسترس است که تا حدودی برای یک گوشی میان رده زیاد به نظر می رسد. با این حال باید دید با چنین قیمتی G Play Mini چه قابلیت ها و امکاناتی خواهد داشت.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

رونمایی از گوشی موبایل هواوی G Play Mini

در حالی که Huawei G Play Mini در ظاهر متفاوت به نظر می رسد اما همان مشخصان Honor 4C در دل خود دارد. اما چرا این کمپانی تصمیم گرفته که Honor 4C را در طراحی متفاوت و به عنوانگوشی موبایلدیگری در ایتالیا عرضه کند، هنوز هم یک معما است. در هر حال بهتر است که بدانیم Huawei G Play Mini با قیمت 255 دلاری خود چه چیزی را به ارمغان می آورد، اول از همه اینکه این تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید نگارش 4.4 (KitKat) و با رابط کاربری اختصاصی هواوی EMUI 3.0 عرضه می شود. نمایشگر 5 اینچی G Play Mini از نوع IPS بوده و وضوح تصویر آن 720p می باشد.

در پشت Huawei G Play Mini دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED قرار گرفته که می تواند فیلم برداری با وضوح 1080p را ارائه کند. در آن سو و در جلویگوشی موبایل؛ دوربین 5 مگاپیکسلی به منظور سلفی انداختن و یا مکالمه ویدئویی گنجانده شده است. توان مورد نیاز گوشی توسط باتری 2,550 میلی آمپر ساعت تامین می شود.

HuaweiG Play Mini یک گوشی موبایل میان رده

رونمایی از گوشی موبایل هواوی G Play Mini

این اسمارت فون قدرت پردازشی خود را از پردازنده چهار هسته ای HiSilicon 620 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز می گیرد که دو گیگابایت حافظه رَم آن را همراهی می کند. حافظه داخلی 8 گیگابایتی است که از طریق شکاف کارت حافظه قابل افزایش است.

G Play Mini برخلاف Honor 4C از شبکه های ارتباطی 4G LTE پشتیبانی نمی کند، اما قابلیت های ارتباطی رایج از جمله پشتیبانی از شبکه نسل سوم (3G)، وای فای، بلوتوث، درگاه microUSB 2.0 ،ا GPS و AGPS را دارا است.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام
    سری G Play Mini مدل جدید تلفن های همراه شرکت هواوی می باشد و از سیستم عامل حرفه ای Android v4.4.2 بهره می برد. این گوشی جزو رده گوشی های ساده می باشد که در سال 2015 معرفی شد. نقاط قوت این گوشی پشتیبانی از دو سیم کارت پشتیبانی ،وزن تقریبی در حدود 165 گرم ، صفحه نمایش 5.5 اینچی با تراکم پیکسلی متوسط برخوردار می باشد. حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت می باشد و میشه از طریق کارت حافظه این مقدار را افزایش داد. همچنین مدل جدید هواوی G Play Mini از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با کیفیت خوبی هم برخوردار است که امکان گرفتن عکس های با کیفیفت را فراهم میکند.. البته یک دوربین ثانویه برای مکالمات تصویری هم در این گوشی قرار داده شده است.از نقاط ضعف این دستگاه هم میشه به سیستم عامل قدیمی و حافظه ی داخلی کم اشاره کرد. ممنون از سایت ای تی بازار که اخبار به روزی را دراختیار علاقه مندان به حوزه ای تی قرار میده.

  2. با سلام،گوشی های موبیل هواوی یکی از بهترین گوشی های موبایل هستند یکی از این مدل ها گوشی موبایل هواوی G Play Mini است که دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED قرار گرفته که می تواند فیلم برداری با وضوح 1080p را ارائه کند. در آن سو و در جلوی گوشی موبایل ؛ دوربین 5 مگاپیکسلی به منظور سلفی انداختن و یا مکالمه ویدئویی گنجانده شده است. که در سایت خوبه آی تی بازار هم به اون اشاره شده است.

  3. با سلام خدمت شما
    رونمایی از گوشی موبایل هواوی G Play Mini که این گوشی دارای طراحی زیبایی نیست ولی در عوض دارای قیمتی مناسب و نمایشگر با کیفیت است. این گوشی دارای دوربین مناسبی است و دارای باتری قوی هم است

  4. با سلام
    رونمایی از گوشی موبایل هواوی G Play Mini که این گوشی کیفیت نمایشگر بالایی داره و نسبت به گوشی های دیگر هو آ وی طراحی بهتر و همچنین امکانات متفاوتی دارد. این گوشی دارایز پردازنده ی مناسب میباشدو حافظه داخلی 8 گیگابایتی است که از طریق شکاف کارت حافظه قابل افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا