Connect with us

معرفی کارت گرافیک گیمینگ ام اس آی RX 5700 XT در گیمزکام 2019

منتشر شده

در

قیمت کارت گرافیک گیمینگ ام اس آی rx 5700 xt در بازار قطعات کامپیوتر

در نمایشگاه گیمزکام 2019 کمپانی msi جدیدترین کارت گرافیک مخصوص بازی خود را با نام Radeon RX 5700 XT Gaming رونمایی و معرفی نمود، این محصول که به خنک کننده کاملا سفارشی بهره مند شده است، توانست نظر حاضرین را به خود جلب کند، علاوه بر این عملکرد حرفه ای و تولید حرارت کمتر این کارت گرافیک ام اس آی می تواند در بازار قطعات کامپیوتر فروش خوبی را برای کمپانی سازنده به همراه داشته باشد.

کارت گرافیک گیمینگ ام اس آی rx 5700 xt

لیست قیمت کارت گرافیک

کمپانی ام اس ای تاکنون دو کارت گرافیک را برای پردازنده گرافیکی ای ام دی Radeon RX 5700 در نظر گرفته است، که با نام های MECH و EVOKE آنها را معرفی نمود، اکنون این کمپانی تصمیم دارد مدل حرفه ای این محصول را که RX 5700 XT نام دارد در سری گیمینگ عرضه کند.

عملکرد و ویژگی کارت گرافیک گیمینگ ام اس آی RX 5700 XT :

طراحی کارت گرافیک مخصوص بازی MSI Radeon RX 5700 XT به صورتی است که از 2.5 اسلات استفاده می ‌کند، بدین ترتیب کاربر باید سه اسلات را برای آن در نظر بگیرد؛ از نظر ظاهری نیز رنگبندی بافت ‌های این کارت Vga از قرمز و مشکی بوده که سبب جذابیت ظاهری آن شده است. فن های کارت گرافیک گیمینگ Radeon RX 5700 XT نیز از نوع TORX 3.0 بوده که می توانند حرارت آن را به سرعت کاهش دهند، همچنین قرار گرفتن این فن ها در کنار کارت نورپردازی RGB سبب شده با سیستم MSI Mystic Light هماهنگ شوند.

رونمایی کارت گرافیک گیمینگ ام اس آی rx 5700 xt

سطح مسی صفحه اصلی این کارت گرافیک ام اس آی به صورت مستقیم با پردازنده گرافیکی در تماس بوده و در زیر محفظه، دو عدد هیت سینک آلومینیومی ضخیم حضور دارند که به وسیله پنج هیت پایپ 6 میلی متری و یک 8 میلیمتری بهم متصل شده اند. هیت سینک آلومینیومی نیز با باقی قطعات الکتریکی مانند VRMها و MOSFETها از طریق پدهای حرارتی ارتباط مستقیم خواهد داشت.

کارت گرافیک گیمینگ ام اس آی Radeon RX 5700 XT به همان ترکیب استاندارد پورت‌ ها یعنی سه عدد Display Port و یک عدد HDMI بهره مند شده است و یک پلیت متالیک نیز در پشت کارت نصب شده که تمام فضای آن را پوشش داده است. با توجه به ویژگی های اعلام شده کارت گرافیک گیمینگ ام اس ای جزء محصولات بالارده این شرکت محسوب می شود که قرار است تا یک ماه آینده با قیمت 450 دلار راهی بازار قطعات کامپیوتر شود، و در دسترس خریداران قرار بگیرد.

لیست قیمت کارت گرافیک ام اس آی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار