قطعات کامپیوتر

معرفی iMac اپل جدید با پردازنده اینتل

بر اساس شایعه هایی که اخیرا منتشر شده است، ظاهرا مدل جدید کامپیوتر های اپل سری iMac قرار است با پردازنده اینتل و بدون تغییر در ظاهر آن، به زودی معرفی شوند. به تازگی شایعاتی جان گرفته اند در مورد اینکه اپل در تابستان امسال مدل جدید آی مک را معرفی خواهد کرد. هر چند جزئیاتی از این خبر در دسترس نبود اما این موضوع شایعاتی را که پیش تر در این مورد منتشر شده بود را تایید می کند. بر طبق این اخبار iMac بدون تغییری در ظاهر آن قرار است مدل جدیدی را به بازار معرفی کند.

مشخصات محصول جدید اپل آی مک 2020

لیست قیمت آی مک

مشخصات محصول جدید اپل آی مک 2020

در اوایل ماه جاری بر اساس اخباری اعلام شده بود که موجودی iMac در فروشگاه های اپل در حال اتمام است و از همان زمان شایعات برای معرفی iMac جدید در WWDC بر سر زبان ها افتاد. همزمان با این رخداد در بنچمارک گیک بنچ مدلی از iMac با پردازنده  هسته ای Core i9 و کارت گرافیک Radeon Pro 5300 AMD دیده شد. رویت این محصول در بنچ مارک خبر از معرفی این محصول در آینده ای نزدیک را می داد. در کنار این ها یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی هفته پیش اعلام کرده بود که محصولات جدید اپل به زودی برای عرضه به بازار خواهند آمد. این افشاگر به طور واضح اشاره به مدل جدید iMac کرده که به عنوان یکی از محصولات جدید اپل به زودی معرفی خواهد شد.این آی مک جدید به همراه لپ تاپ اپل در راه است. بر اساس گزارش های افشاگران محصولات اپل، محصولات دیگری که به احتمال زیاد در این تابستان عرضه خواهند شد، گوشی آیفون مدل SE جدید و آیپد پرو جدید اپل خواهد بود.

نسل جدید کامپیوتر بدون کیس با پردازنده جدید

نسل جدید کامپیوتر بدون کیس اپل با پردازنده جدید

طراحی iMac جدید بر اساس شایعات قرار نیست تغییر یابد، و احتمالا تنها تفاوت اساسی مدل جدید با مدل های قبلی در پردازنده اینتل است که قرار بوده به این مدل جدید اضافه شود. اپل با افزودن این پردازنده به آی مک جدید قصد دارد طراحی جدید آی مک را به زمانی موکول کند که محصول مجهز به تراشه اپل سیلیکون (مبتنی بر آرم) را عرضه کند. بعد از آن با بازطراحی کامل آن به همراه تراشه آرم، مخاطبان را با نسل جدید iMac آشنا خواهد کرد. ضمن اینکه کاربران از طراحی آی مک همیشه رضایت داشته و نظر منفی در خصوص ظاهر این محصول پر طرفدار اپل وجود ندارد. علاوه بر تغییر در پردازنده، آی مک امسال احتمالا با سیستم فیوژن درایو و استفاده از درایو SSD به بازار عرضه خواهد شد. ظاهرا هنوز هم مدل های دیگری از کامپیوتر بدون کیس برند اپل وجود دارند که اپل بخواهد آن را با پردازنده اینتل و پیش از تغییر به سمت پردازنده آرم عرضه خواهد  کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا آی مک اپل عالی و با کیفیته چه برسه که اینتل9 باشه و پیشرفته ترش، البته خیلی هم گرونه و هر مجموعه نمی تونه بخره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا