Connect with us

پاور بانک لنوو تینک پلاس مناسب لپ تاپ و گوشی موبایل

منتشر شده

در

پاوربانک لنوو تینک پلاس مناسب لپ تاپ و گوشی موبایل

محصولات خوش قیمت لنوو با عملکرد خوبی که دارند توانستند تاکنون، همانند برند های سامسونگ، سونی، ایسوس و…طرفداران زیادی در بازار آی تی داشته باشند؛ در واقع کمپانی لنوو به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کالاهای دیجیتال فروش خوبی را در این بازار از آن خود کرده است.

پاوربانک لنوو تینک پلاس رونمایی شد

لیست قیمت پاور بانک

هم اکنون شرکت چینی لنوو پاوربانک جدیدی را با نام thinkplus معرفی و رونمایی کرده است، که برخلاف سایر پاور بانک های بازار موبایل با داشتن ظرفیت 14 هزار میلی آمپر ساعت می تواند به راحتی هر لپ تاپی را با قدرت 50 وات شارژ نماید.

پاوربانک لنوو تینک پلاس در بازار موبایل

کمپانی لنوو پاور بانک thinkplus به پورت ‌های USB-C و USB-A بهره مند کرده است، بدین ترتیب می توانید همزمان دو دیوایس را به آن متصل کنید، چرا که ظرفیت بالای این پاوربانک نیز به راحتی می تواند این قابلیت را پشتیبانی کند؛ البته لازم به ذکر است با توجه به بزرگ بودن باتری لپ تاپ پاور بانک لنوو تینک پلاس قادر است یک لپ تاپ را شارژ کند، اما در صورت اتصال دو اسمارت فون می تواند در مدت زمان کوتاهی شارژ باتری آنها را به 100 برساند.

فروش پاوربانک لنوو thinkplus در دونسخه متفاوت :

در حالی که پاوربانک های ظرفیت بالای سایر برندهای بازار موبایل دارای اندازه بزرگی می باشند، کمپانی لنوو تینک پلاس را در اندازه کوچکی تولید کرده است، این قابلیت به عنوان یکی از ویژگی های مشتری پسند می تواند در فروش این محصول موثر واقع شود.

پاوربانک لنوو تینک پلاس

پاوربانک تینک پلاس جدید با ظرفیت 14000 میلی آمپر ساعت و توان 50 وات، در رنگ های مشکی و قرمز روشن قرار است به زودی در دسترس خریداران قرار بگیرد؛ البته این پاور بانک لنوو در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد، به صورتی که نسخه معمولی دارای پورت یو اس بی تایپ C بوده و نسخه دیگر با پورت مخصوص Slim Tip لنوو عرضه می شود.

قیمت پاوربانک لنوو تینک پلاس

نسخه معمولی پاور بانک لنوو thinkplus با قیمت 200 یوان (معادل 43 دلار) و نسخه مجهز به پورت Slim Tip با قیمت 399 یوان ( معادل 57 دلار) در بازار موبایل به فروش می رسند. البته لازم به ذکر است پاور بانک مجهز به پورت Slip Tip برای برخی از لپ تاپ های بازار لپ تاپ مناسب تر خواهد بود.

ا دیدگاه

  1. منصوری

    نوامبر 2, 2019 در 12:55 ب.ظ

    پاور بانک تینک پلاس تا چند درصد می تونه لپ تاپ ها رو شارز کنه؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار