قطعات کامپیوتر

قیمت کارت گرافیک کالرفول در بازار قطعات کامپیوتر

جدید ترین کارت گر افیک کالرفول رونمایی و عرضه شد و این کارت گرافیک که با نام Colorful iGame GTX 1080Ti Vulcan X OC معرفی شده است از لحاظ کارایی بهترین کارت گرافیک کمپانی Colorful شناخته شده و به زودی وارد بازارهای جهانی قطعات کامپیوتر خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک کالرفول iGame GTX1080Ti Vulcan X OC

لیست قیمت کارت گرافیک

کمپانی Colorful بالاخره  کارت گرافیک iGame GTX1080Ti Vulcan X OC را روانه بازار کرد. آنچه که این کارت گرافیک را متمایز کرده برخورداری از نمایشگر LCD است که به صورت آنی اطلاعاتی چون فرکانس هسته و دما را نمایش می دهند. این کارت گرافیک از راهکار خنک سازی جدید SWORIZER با نورپردازی RGB و مدار تغذیه پرقدرت بهره می برد.

کارت گرافیک کالرفول iGame GTX1080Ti Vulcan X OC به صورت کارخانه ای اورکلاک شده و دارای فرکانس پایه هسته 1620 مگاهرتز، فرکانس بوست هسته 1733 مگاهرتز و فرکانس موثر حافظه 11 گیگاهرتز است. این کارت گرافیک کالرفول  به مدار تغذیه پرقدرت با برخورداری از 16 فاز رگولاتور ولتاژ برای تغذیه پردازنده گرافیکی و 2 فاز رگولاتور اختصاصی برای تراشه های حافظه مجهز است. سازنده از چوک های اختصاصی موسوم به IPP iGame Pure Power بهره گرفته است.

کارت گرافیک کالرفول iGame GTX1080Ti Vulcan X OC

بر روی محفظه کولر این کارت یک نمایشگر LCD به نام iGame Status Monitor تعبیه شده که برخی اطلاعات را به صورت آنی نمایش می دهد. کولر جدید SWORIZER مبتنی بر طراحی جدید با لوله های ناقل حرارت مسی C شکل است که حالا تمامی لوله ها مستقیماً به هسته مسی حرارت گیر متصل هستند. به ادعای Colorful این کار گرافیک باعث کاهش مقاوت حرارتی و دفع گرما می شود. این کولر به سه عدد فن 92 میلی متری با سیستم یاتاقان جفت بلبرینگ مجهز است.

کارت گرافیک کالرفول iGame GTX1080Ti Vulcan X OC

نمایشگر LCD موسوم به iGame Status Monitor اطلاعات مهم کارت گرافیک شامل فرکانس هسته، دمای هسته، سرعت فن و فرکانس حافظه را به صورت آنی نمایش می دهد. همچنین شدت بارکاری (لود) پردازنده گرافیکی نیز نمایش داده می شود. کارت گرافیک کالرفول iGame GTX 1080Ti Vulcan X OC ابتدا تنها در چین عرضه می شود اما انتظار می رود پس مدتی روانه بازارهای جهانی نیز شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک کالرفول برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کارت گرافیک های قبلی کمپانی کالرفول واقعا قدرتمندن امیدوارم کارت گرافیک کالرفول iGame GTX 1080Ti Vulca هم به زودی وارد بازار قطعات کامپیوتر ایران بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا