Connect with us

گوشی موبایل نوکیا 8.3 مجهز به شبکه 5G

منتشر شده

در

گوشی موبایل نوکیا 8.3 حرفه ای و متفاوت

شرکت اچ ام دی که حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را دارد اخیرا از پرچمدار این برند رونمایی کرد. گوشی موبایل نوکیا 8.3 که عنوان قاتل پرچمدار را هم گرفته است، دارای یک نمایشگر بزرگ بوده و دوربین چهارگانه آن با گواهینامه زایس ارائه می شود و پشتیبانی بی نظیری از شبکه 5G خواهد کرد. این شرکت ادعا می کند که این اسمارت فون جدید و پیشرو نوکیا، از تمامی شبکه های 5G و دیگر شبکه های موجود، پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی موبایل نوکیا 8.3 معرفی شد

لیست قیمت گوشی موبایل

جدیدترین گوشی موبایل نوکیا مجهز به باتری 4500 میلی آمپری ساعتی بوده و می تواند با سرعت 18W شارژ شود؛ همچنین چیپست میان ‌رده‌ کوالکام اسنپدراگون G765 که در بین پردازنده‌ های میان ‌رده، جزء برترین ها محسوب می شود، در این اسمارت فون موجود می باشد. رم داخلی چیپست اسنپدراگون G765 با حافظه 6 یا 8 گیگابایتی، و در کنار یک مودم یکپارچه 5G می تواند عملکرد خوبی را برای کاربران به ارمغا بیاورد.

گوشی موبایل نوکیا 8.3 یک پرچمدار حرفه ای :

این تلفن هوشمند نوکیا با رزولوشن 6.81 اینچی و وضوح تصویر فول اچ دی ساخته شده است؛ پنل HDR موجود در این گوشی موبایل با پشتیبانی از صفحه نمایش و انطباق پذیری با شرایط نور محیط اطراف شما بسته به میزان نور، کنتراست صفحه نمایشگر را تنظیم می کند.

قیمت گوشی موبایل نوکیا 8.3

در داخل سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای آن ، یک دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی با اپتیک زایس قرار دارد. ‌دوربین اصلی چهارگانه گوشی نوکیا 8.3 به حسگر 64 مگاپیکسلی با لنز F/1.89 ساخت زایس بهره مند شده است.

گوشی موبایل نوکیا 8.3 با دوربین زایس

دوربین دوم این گوشی نوکیا از حسگر 12 مگاپیکسلی با پیکسل ‌های 1/4 میکرومتر و لنز فوق عریض با F/2.2 و زاویه‌ی دید 120 درجه‌ای به‌ همراه فوکوس خودکار استفاده می کند. در حالت فیلمبرداری، این دوربین از طریق فناوری ترکیب پیکسل ‌ها، امکان تولید پیکسل ‌هایی 2/8 میکرومتری برای دست‌یابی به ویدئوی 3 مگاپیکسلی را خواهد داشت؛ همچنین حسگر 12 مگاپیکسلی این دوربین نیز اندازه‌ای معادل 1/2.43 اینچ دارد، سیستم عامل این گوشی موبایل Nokia نیز اندروید 10 بوده و به راحتی می توانید آن را به اندروید های بالاتر ارتقاء دهید.

 گوشی موبایل نوکیا 8.3 مجهز به پنل اچ دی آر

گوشی موبایل نوکیا 8.3 تا چند ماه آینده با قیمتی 599 یورو در اختیار علاقمندان بازار موبایل قرار خواهد گرفت. برند خوش نام نوکیا این گوشی را با تفاوت ظاهری اندکی نسبت به گوشی موبایل های دو سری قبل عرضه خواهد کرد، پوشش آبی رنگ در پنل پشت گوشی 8.3 نوکیا نیز نمایی شیشه ای و براق را برای آن تداعی می کند، لازم به ذکر است گوشی 8.3 نوکیا دارای گارانتی 2 سال خدمات به روز رسانی و 3 سال خدمات به روز رسانی امنیتی ماهانه نیز می باشد.

لیست قیمت گوشی موبایل نوکیا

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار