گجت

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit مخصوص تناسب اندام

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit  مخصوص تناسب اندام و حفظ سلامتی بوده و این اسمارت واچ جدید شیائومی که به تازگی وارد بازار ساعت هوشمند جهان شده است از یک سنسور 28 نانومتری بهره می برد. طی سال‌ های اخیر و با توجه به همه گیر شدن استفاده از گجت‌ های هوشمند پوشیدنی شاهد آن هستیم که شرکت ‌های تولید کننده گوشی ‌های هوشمند نیز به سمت تولید این گونه محصولات روی آورده‌ اند.برای آشنایی بیشتر با مشخصات اسمارت واچ جدید شیائومی بااخبار آی تی و فناوری آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit

در همین راستا نیز شرکت چینی شیائومی ساعاتی پیش از ساعت هوشمند Amazfit که به طور ویژه از سنسور 28 نانومتری چی پی اس بهره می برد با محوریت حفظ سلامتی رونمایی کرد. بر این اساس ساعت هوشمند Amazfit که از استاندارد عایق IP67 بهره می برد که به آن قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب در شرایط موج و گرد و غبار را می ‌دهد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit

ساعت هوشمند شیائومی، به لطف سنسور چی پی اس 28 نانومتری و باتری 200 میلی ‌آمپر ساعتی قادر است در شرایط استفاده متداول 5 روز کامل کاربر را همراهی کند. در سوی دیگر این ساعت هوشمند شیائومی از نمایشگری گرد با رزولوشن 300 در 300 پیکسل بهره برده و به تراشه ‌ای با کلاک فرکانس 2.1 گیگاهرتز و 512 مگابایت حافظه رم مجهز شده است.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit

از دیگر ویژگی‌ های ساعت هوشمند Amazfit می‌توان به 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و سنسور تشخیص ضربان قلب اشاره کرد. این محصول همچنین قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی را دارا بوده، به طوری می‌توانید در صورت تمایل اعلاینه های گوشی خود را بر روی آن دریافت کرده و همچنین قابلیت همگام سازی اطلاعات تناسب اندام افراد را از طریق اپلیکیشن Mii Fit دارا است. انتظار می‌رود روند فروش این ساعت هوشمند از هفته آینده در بازار چین با قیمت پایه 120 دلار عرضه شود و این در حالی است که راه یافتن آن در بازارهای ایالات متحده و یا اتحادیه اروپا غیر محتمل است.

لیست قیمت ساعت هوشمند

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا