نقد و بررسی

لپ تاپ های هیبریدی لنوو سری YOGA مجهز به نمایشگر لمسی

لپ تاپ های هیبریدی لنوو سری YOGA مجهز به نمایشگر لمسی می باشند و این نوت بوک های تبدیل شونده کمپانی Lenovo دارای وزن سبک و باتری های مقاومی هستند و در سایز های 14و 11 اینچی عرضه خواهند شد. کمپانی لنوو در نمایشگاه MWC 2016 با نسل بهبود یافته ‌ای از لپ تاپ ‌های هیبریدی سری YOGA و همچنین تبلت ارتقا یافته MIIX ظاهر شد. به ادعای این سازنده چینی کامپیو‌تر، لپ تاپ‌ های جدید YOGA 710  510 و Ideapad MIIX 310 با بهبودهایی در وزن دستگاه، قابلیت‌ های ارتباطی و دوام باتری همراه هستند. بسیاری از این بهبود ‌های جدید به لطف جدید‌ ترین پردازنده‌ های Core i ،Core M و اتم اینتل ممکن شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ های لنوو سری YOGA

لپ تاپتبدیل شونده YOGA 510 لنوو 50 درصد بهبود باتری نسبت به نسل پیش از خود را به ارمغان می ‌آورد. این لپ تاپ تبدیل شونده چهار حالته همچین از نسل قبلی سبک‌ تر است که وزن آن در مدل 14 اینچی تنها 1.75 کیلوگرم و در مدل 15 اینچی 2.08 کیلوگرم است. هر دو مدل 14 و 15 اینچی این لپ تاپ به نمایشگر لمسی از نوع IPS با وضوح تصویر 1080p مجهز هستند و می‌ توانند حداکثر به 8 گیگابایت حافظه رم در کنار تا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی پرسرعت SSD یا یک ترابایت دیسک سخت تجهیز شوند. لنوو در مدل 15 اینچی از پردازنده i7 اینتل و کارت گرافیک مجزای AMD Radeon R7 M460 بهره گرفته است. این پردازنده گرافیکی جدید تاکنون به طور رسمی معرفی نشده است. لپ تاپ YOGA 510 لنوو در ایالات متحده تحت نام FLEX4 روانه بازار می ‌شود.

لپ تاپ های لنوو سری YOGA

YOGA 710یک لپ تاپ دیگر از سری YOGA با قابلیت حمل آسان ‌تر است. در انتخاب این مدل شما برای پردازنده گزینه‌ های مختلفی مدل مجهز به پردازنده Core i7 نسل ششمی اینتل در مدل 14 اینچی تا پردازنده Core m5 اینتل در مدل 11 اینچی را مقابل خود خواهید یافت. هر مدلی را که برگزینید، لنوو پنل IPS با وضوح تصویر 1080p را به خدمت گرفته است. باتری هر دو مدل 11 و 14 اینچی این لپ تاپ تا 8 ساعت دوام می‌ آورد و هر دو صدای با کیفیت Dolby را ارائه می‌کنند.

لپ تاپ های لنوو سری YOGA

لپ تاپ لنوومدل 14 اینچی قدرتمند ‌تر YOGA 710 می ‌تواند دارای کارت گرافیک مستقل GeForce 940M انویدیا و تا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD باشد. به گفته لنوو، وزن مدل 11 اینچی این لپ تاپ تنها کمی بیش از 1 کیلوگرم است. لنوو همچنین اعلام داشته که با تغییر محل قرارگیری آنتن وای فای در مدل جدید، عملکرد آن را در مقایسه با YOGA 700 تا 20 درصد بهبود بخشیده است.

لپ تاپ های لنوو سری YOGA


MIIX 310
پردازنده نسل جدید Atom x5-Z8300 را با خود دارد. بخش تبلت این محصول هیبردی به نمایشگر لمسی 10 اینچی با وضوح 1080 و از نوع IPS مجهز است. این پردازنده جدید را تا 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی eMMC همراهی می ‌کنند. لنوو همچنین مدل دیگری از این محصول را مجهز به مودم 4G LTE بعد ‌تر ارائه خواهد کرد. باتری این تبلت هیبریدی تا 10 ساعت دوام می‌ آورد. قیمت مدل 11 اینچی YOGA 710 از 799 یورو و قیمت مدل 14 اینچی همین لپ تاپ از 899 یورو شروع می ‌شود. قیمت مدل 14 اینچی YOGA 5101 از 479 یورو و قیمت مدل 15 اینچی همین لپ تاپ از 699 یورو شروع می‌شود.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام لپ تاپ های هیبریدی لنوو سری YOGA از طراحی بی نظیری برخورداره و از صفحه نمایش لمسی هم پشتیبانی میکنه که واقعا ویژگی خیلی خوبی هستش به این دلیل که میشه اونو از کیبوردش جدا کردن و به عنوان یک تبلت هم ازش استفاده کرد تنها مشکلی که این لپ تاپ داره ظرفیت پایین هاردشه که البته اونم از نوع اس اس دیه .

  2. سلام
    لنوو شرکتی هست که توانسته تا به حال لپ تاپ های خیلی خوبی رو روانه بازار کنه و من هم فکر می کنم این نسخه از لپ تاپ های شرکت لنوو هم که طراحی خیلی زیبایی دارند و سخت افزار خیلی خوبی هم در ساختشون استفاده شده ولی فقط یکم قیمت این لپ تاپ ها زیاده ولی به هر حال ارزش خرید داره و من حتما یکی از این لپ تاپ ها رو خریداری می کنم.

  3. با سلام و خسته نباشید خیلی عالیه که لنوو این رلپ تاپ های خودش رو مجهز به صفحه ینمایشگر لمسی کرده .و تونسته به محصولات خودش کیفیت بده این لپ تاپ خبلی سبک و فوق العاده ساخته شده

  4. با سلام
    لپ تاپ های هیبریدی لنوو سری YOGA مجهز به نمایشگر لمسی می باشند و این نوت بوک های تبدیل شونده کمپانی Lenovo دارای وزن سبک و باتری های مقاومی هستند و در سایز های 14و 11 اینچی عرضه خواهند شد. کمپانی لنوو در نمایشگاه MWC 2016 با نسل بهبود یافته ‌ای از لپ تاپ ‌های هیبریدی سری YOGA و همچنین تبلت ارتقا یافته MIIX ظاهر شد.

  5. سلام خسته نباشید
    به نظر من یک لبتاب باید اول سبک باشه و حمل نقل باهاش اسون باشه ای لبتاب وزن کمی داره و داشتن حافظه 64 گیگابایت و پردازنده Atom x5-Z8300 میتونه کارایی بالایی و مفید وایجاد کنه ولی خیلی گرونه من خودم ترجیح میدم ارزون تر یک لب تاب تهیه کنم

  6. لپ تاب های کلاسیک لنوو به خاطر قیمت پایی و کیفیت بالایی که دارن محبوب بازار شدن امیدوارم که لپ تاب های هیبریدی هم بتونن خوب جا باز کنن ممنون ای تی بازار که چنین اطلاعاتی رو در اختیار قرار می دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا