نقد و بررسینقد و بررسی موبایل و تبلت

گوشی گلکسی A22 5G سامسونگ معرفی شد

گوشی گلکسی A22 5G سامسونگ به تازگی معرفی شد. بعد از گلکسی A32 5G با قیمت ۲۸۰ یورو که توانست یکی از بهترین گوشی ‌های اقتصادی مجهز به اینترنت 5G باشد، سامسونگ اکنون گلکسی A22 5G را بین میان رده های خود دارد. البته این گوشی در نسخه ‌ای با اینترنت 4G هم معرفی شده که تفاوت‌ های عمده ‌ای با مدل 5G دارد. گوشی گلکسی آ 22 با پشتیبانی از اینترنت 5 جی قرار است با قیمت اقتصادی 230 یورو روانه بازار شود. این گوشی در یک نسخه 4G هم عرضه شده است که تفاوت های جزئی با نسخه 5 جی آن دارد.

گوشی گلکسی A22 5G سامسونگ با قیمت 230 یورو معرفی شد

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

ویژگی های گوشی موبایل Galaxy A22 5G

هرچند سامسونگ اطلاع دقیقی از تراشه به کار رفته در این گوشی را ارائه نکرده است ولی به احتمال زیاد Dimensity 700 تراشه این گوشی موبایل سامسونگ خواهد بود. در کنار این پردازنده اما ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته شده تا بدین ترتیب گلکسی A22 5G با سرعت قابل‌ قبولی نیازهای روزمره کاربران را برطرف کند. البته مدل 64 گیگابایتی با حافظه داخلی 4 گیگابایت مدل پایه گلکسی A22 5G را تشکیل می ‌دهد و سامسونگ یک مدل با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به همراه ۴، ۶ و ۸ گیابایت حافظه رم را نیز در نظر گرفته است. مدل ۴/۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۲۵۰ یورو به بازار خواهد آمد اما قیمت پایه‌ این محصول ۲۳۰ دلار است. هرچند به نظر می ‌رسد بازارهای مختلف به مدل ‌های متفاوت گلکسی A22 5G دسترسی خواهند داشت.

ویژگی های گوشی موبایل Galaxy A22 5G

نمایشگر قابل قبول گوشی سامسونگ آ 22

گوشی موبایل گلکسی A22 5G از نمایشگر 6.6 اینچ با پنل LCD و وضوح +FHD و رفرش‌ ریت ۹۰ هرتز استفاده شده که برای یک گوشی در بازه قیمتی ۲۵۰ یورو بسیار مناسب است اما برعکس نمایشگر با کیفیت این گوشی موبایل، دوربین به کار رفته در آن چندان ارتقائی ندارد. روی پنل پشتی این محصول سه دوربین وجود دارد که شامل ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور سنجش عمق میدان است. برای دوربین سلفی هم یک سنسور به بزرگی ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده که به شکل V در مرکز نمایشگر تعبیه شده است.

نمایشگر قابل قبول گوشی سامسونگ آ 22

هر دو گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی بهره می ‌برند که کاربر می ‌تواند آن را با شارژر سریع ۱۵ واتی موجود درون جعبه شارژ کند. همچنین هر دو محصول روی فریم کناری خود به حسگر اثر انگشت هم مجهز شده ‌اند که با کلید پاور ادغام شده است. گلکسی A22 5G از ماه جولای به صورت رسمی عرضه می شود. این گوشی در رنگ های خاکستری، سفید، سبز تیره و بنفش به بازار عرضه خواهد شد

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این طرح گلکسی بشدن شبیه پوکو هستش و انگار ازش کپی کرده، این چند دوربینه بودن از بین بره خیلی بهتره تا اینکه همه شیائومی و سامسونگ و اپل زدن تو کارش، ده دوربین واسه چی اخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا