گجت

ساعت هوشمند آلکاتل MoveTime WiFi زیبا و ارزان قیمت

ساعت هوشمند آلکاتل MoveTime WiFi زیبا و ارزان قیمت بوده و در رنگ های مختلف وارد بازارهای جهانی ساعت هوشمند خواهد شد همچنین این smartwatch کمپانی Alcatel دارای سیتم عامل اختصاصی  MoveTime می باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند آلکاتل MoveTime WiFi

یکی از ویژگی های کلیدی ساعت های هوشمند در سال های اخیر، قیمت نسبتا زیاد آنها در مقایسه با سایر گجت ها است. در حالی که ساعت های هوشمند تولید شده توسط سامسونگ، ال جی، هواوی و اپل همگی بین 300 تا 400 دلار قیمت دارند، کمپانی فرانسوی آلکاتل در نمایشگاه IFA 2016 از جدید ترین ساعت هوشمند خود با قیمت 150 دلار رونمایی کرده است.

ساعت هوشمند آلکاتل MoveTime WiFi

این دستگاه که MoveTime WiFi نام دارد از یک نمایشگر 1.39 اینچی با وضوح 400*400 پیکسل استفاده می کند و ارتباطات بلوتوث و WiFi نیز برای آن در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند بدون مشکل به دریافت و برقراری تماس های صوتی بپردازند و البته پیام های متنی را نیز روی ساعت خود دریافت کرده و به آنها پاسخ دهند.

ساعت هوشمند آلکاتل MoveTime WiFi

کمپانی آلکاتل برای ساعت هوشمند خود از سیستم عامل android wear استفاده نکرده و در عوض رابط کاربری و سیستم عامل اختصاصی خود را برای MoveTime در نظر گرفته است.

ساعت هوشمند آلکاتل MoveTime WiFi

ویژگی هایی نظیر سنجش تعداد گام های برداشته شده، کالری سوزانده شده توسط کاربر، مسافت پیموده شده میزان مصرف آب و کافئین و سنجش ضربان قلب از جمله امکاناتی هستند که MoveTime را به گزینه ای مناسب برای آن دسته از کاربرانی تبدیل می کند که از یکساعت هوشمند انتظار پایش علائم سلامتی را نیز دارند. قیمت این دستگاه در حدود 150 دلار تخمین زده شده و به زودی در رنگ های نقره ای، خاکستری تیره و طلایی وارد بازار خواهد شد.

لیست قیمت ساعت هوشمند

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند آلکاتل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ساعت هوشمند آلکاتل MoveTime WiFi هم شیکه هم سیستم عاملش جدیده و می تونه یه اسمارت واچ خاص باشه برای ما…اگه وارد بازار های آی تی ایران بشه حتما می خرمش!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا