نقد و بررسینقد و بررسی لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen X قدرتمندترین لپ تاپ بازی

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن ایکس یکی از نوت بوک های قدرتمند کمپانی HP شناخته شده است و مجهز به قابلیت ارتقاء سخت افزارها نیز می باشد به طوری که کاربران می توانند به راحتی طبق نیاز خود سخت افزارهای داخلی را با گزینه های بهتری تعویض نمایند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ های گیمینگ اچ پی

لیست قیمت لپ تاپ

کمپانی اچ پی در سال 2017 چندین محصول گیمینگ از سری Omen را به بازار کالا های دیجیتال معرفی کرد. این کمپانی فعال و محبوب بازار آی تی هم اکنون جدید ترین لپ تاپ گیمینگ خانواده Omen را نیز رونمایی کرده است که می تواند سخت پسندترین گیمرها را جذب خود کند.

لپ تاپ های گیمینگ اچ پی امن ایکس

شرکت HP نوت بوک های مخصوص گیمینگ خود را با نام تجاری Omen راهی بازار لپ تاپ و کامپیوتر می کند، محصولات سری Omen عمدتا بدون سخت افزار های عمومی می باشند اما در سطوح بازی مورد بهره برداری قرار می گیرند. لپ تاپ گیمینگ اومن ایکس به پردازنده Core i7 شرکت اینتل با قابلیت اورکلاک نیز مجهز شده است.

لپ تاپ گیمینگ Omen X اچ پی

یکی از ویژگی هایلپ تاپگیمینگ Omen X اچ پی، توانایی ارتقاء ساده بعضی از قطعات می باشد، به این دلیل که کمپانی hp شیار های مخصوصی را برای هارد های SSD، HHD و رم تعبیه کرده است که باعث می شود هرکدام از این قطعه ها به راحتی از جای خود در بیایند و کاربران نیز می توانند راحت ‌تر از گذشته این سخت افزارها را با گزینه‌ های بهتر و جدیدتری تعویض کنند.

نوت بوک گیمینگ اچ پی اومن ایکس همانند سایر لپ تاپ های Gaming به کیبورد مکانیکی با قابلیت جابجایی 2.5 میلی متری بهرمند شده است که هرکدام از کلید ها به صورت جداگانه قابلیت نورپردازی RGB را دارند. و کمپانی اچ پی نیز سه درگاه USB استاندارد، دو پورت USB-C/ تاندربولت، یک خروجی HDMI با پشتیبانی از محتوای HDR، دیسپلی پورت برای این لپ تاپ در نظر گرفته است.

لپ تاپ گیمینگ Omen X اچ پی

از دیگر قابلیت های ارتباطی به کار رفته در این لپ تاپگیمینگاچ پی می توان به درگاه شبکه و کارت خوان اشاره کرد همچنین فناوری G-Sync انویدیا با استفاده از کارت گرافیک GeForce GTX 1080 فعال خواهد بود که توسط شرکت سازنده نیز اورکلاک شده است و از دو نمایشگر خارجی هم پشتیبانی می کند. کمپانی اچ پی قصد دارد لپ تاپ های گیمینگ سریOmenرا از ماه نوامبر با قیمتی پایه 3300 دلار به لیست قیمت لپ تاپ های خود بیفزاید و آنها را راهی بازار لپ تاپ کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ اچ پی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. محصولات سری Omen اچ پی با قیمت گرونی عرضه و به فروش میرسن و واسه ما گیمرها به صرفه نیست!!! بنظرم لپ تاپ های گیمینگ ایسوس خیلی بهتر و مقرون به صرفه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا