قطعات کامپیوتر

اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم مینی یک بلندگوی حرفه ای

اسپیکرهای هوشمند سامسونگ بر خلاف ظاهر کوچکی که دارند، دارای کیفیت صدای فوق العادی ای می باشند، که می توانند کل فضای خانه را پوشش دهند. اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم به عنوان جدیدترین بلندگو این کمپانی در سال 2018 به بازار آی تی و فناوری معرفی شد، اکنون Samsung تصمیم دارد یکی دیگر از اسپیکرهای حرفه ای خود را با نام Galaxy Home Mini به لیست قیمت محصولات خود اضافه کند.

طبق اطلاعات بدست آمده اسپیکر سامسونگ گلکسی هوم مینی در کره جنوبی در مرحله بتا قرار گرفت، و کمپانی سازنده از دارندگان تلفن هوشمند های گلکسی خواست تا در آزمایش بتای Galaxy Home Mini شرکت کنند.

اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم مینی

لیست قیمت اسپیکر

هم اکنون کره ای ها می توانند تا تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور) از طریق وب سایت Samsung در برنامه تست بتای Galaxy Home Mini شرکت نمایند، بعد از ثبت نام و تأیید توسط شرکت سامسونگ، این اسپیکر (قبل از عرضه عمومی به بازار) به ثبت نام کنندگان ارسال می شود، و بعد از انجام آزمایشات و اعلام نتایج در اواخر سال 2019 به صورت رسمی به بازار قطعات کامپیوتر عرضه خواهد شد.

ویژگی های اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم مینی :

از نظر ظاهری اسپیکر Galaxy Home Mini تقریبا شبیه به اسپیکر گوگل هوم و آمازون اکو دات می باشد، با این تفاوت که بخشی از آن را پارچه نرم تشکیل داده است؛ این ویژگی Home Mini را متفاوت تر از سایر بلندگوهای بازار کرده است.

اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم مینی رونمایی شد

با توجه به اعلام کمپانی سامسونگ اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی علاوه بر هماهنگ شدن با پلتفرم SmartThings می تواند توسط مادون قرمز لوازم خانگی هوشمند منزلتان را نیز کنترل کند؛ لازم به ذکر است این ویژگی کارآمد در اسپیکرهای گوگل هوم مینی و آمازون اکو دات موجود نمی باشد، و وجود آن در اسپیکر گلکسی Home Mini سبب می شود این محصول در بازار قطعات کامپیوتر فروش خوبی را از آن خود نماید؛ البته پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby نیز از دیگر ویژگی های کار آمد این اسپیکر خواهد بود.

همچنین سیستم صوتی این بلندگو جدید Samsung با مهندسی AKG طراحی شده، تا با کیفیت ترین صدای ممکن در اختیار کاربران قرار بگیرد. کمپانی سامسونگ هم اکنون برنامه هایی را برای آزمایش کنندگان برای نسخه بتا در کره جنوبی ارائه کرده است، و در صورت تایید عملکرد اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی را راهی بازار های جهانی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا