قطعات کامپیوتر

فروش کارت گرافیک ایسوس GTX 1080 TI به زودی در بازار قطعات کامپیوتر ایران

فروش کارت گرافیک ایسوسGTX 1080 TI به زودی در بازار قطعات کامپیوتر ایران آغاز خواهد شد همچنین رونمایی کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 TI در یکی از فروشگاه های کامپیوتر ایران سبب تحولی جدید در صنف خرید و فروش کارت گرافیک کشور شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX 1080 T

لیست قیمت کارت گرافیک

کمپانی ایسوس به عنوان اولین برند تولید کننده کارت گرافیک مخصوص بازی در جهان، یکشنبه گذشته در بازار قطعات کامپیوتر ایران  به طور رسمی در حضور جمعی از اصحاب رسانه، کاربران حرفه ای و فروشندگان قطعات  کامپیوتر از نخستین کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 TI رونمایی کرد. در ابتدا سعید مسلمی، مدیر فنی روابط عمومی بخش قطعات دفتر ایسوس، به توضیحاتی در مورد کارت گرافیک سری ROG STRIX برای حاضرین پرداخت . سپس موضوع را با جعبه گشایی و توضیح به سوالات حاضرین این رو نمایی را ادامه داد.

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX 1080 T

آقای مسلمیبا توضیحات ظاهری و مقایسه تغییرات ROG STRIX GTX 1080TI نسبت به ROG STRIX GTX 1080 وROG STRIX GTX 1070 پرداخت، خنک کننده این سری از کارت گرافیک های ایسوس با فناوری MaxContact به تراشه گرافیکی متصل شده است و رادیاتور فلزی آن نیز نسبت به مدل های قبلی 40 درصد بزرگ تر شده که همین افزایش حجم، این طراحی سه برابر نسبت به طرح قبل (Core Contact و رادیاتورهای کوچکتر) بهتر عمل می کند.

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX 1080 T

به منظور حفظ استحکام دو نگه دارنده در بالا و پایین کارت گرافیک، PCB را به پلیت فلزی پشت آن متصل کرده و از خم شدن کارت گرافیک درازای زمان جلوگیری می کند. برند ایسوس نخستین برندی است که نورپردازی RGB را با سایر قطعات همسان سازی کرده است. در این کارت گرافیک علاوه بر نورپردازی در قسمت های مختلف، یک هدر RGB هم بر روی کارت گرافیک وجود دارد که می توانید به تجهیزات سازگار نظیر نوارهای RGB Strip معمولی وصل کنید.

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX 1080 T

کمپانی ایسوس به منظور عملکرد بهتر خنک کننده سیستم، فناوری جدیدی را در کارت گرافیک های سری ROG Strix به کار گرفته است که FanConnect نام دارد. در این کارت گرافیک دو فن هدر 4 پینی اضافه وجود دارد که می توانید با آن دو فن دیگر را بر حسب عملکرد و دمای اطراف کارت گرافیک کنترل کنید تا سیستم خنک کننده کیس شما به بهترین حالت ممکن عمل کند. در ادامه  آقای مسلمی به توضیحات قطعات به کار گرفته شده و نحوه تولید این کارت گرافیک پرداخت.

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX 1080 T

کمپانی ایسوس بر خلاف دیگر کمپانی ها که از قطعات رفرنس و رایج استفاده می کنند، در کارت گرافیک های خود از قطعات با کیفیت و با دوام SUPER ALLOY POWER II یا به اختصار SAP II استفاده می کند که این قطعات در عمل هم مصرف پایین تر و هم دمای پایین تری در مقایسه با قطعات رایج دارد.همچنین شرکت ایسوس نخستین برندی است که کارت گرافیک های خود را در یک خط تولید تمام خودکار تولید می کند که این خط تولید به نام Auto-Extreme شناخته می شود.

کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX 1080 T

از مزایای این خط تولید می توان به عدم وجود خطای نیروی انسانی، ایزوله بودن پروسه تولید، استفاده از قطعات سازگار با دمای بالا و بررسی هر مرحله از پروسه تولید را برشمرد که اینها با هم منجر به بهبود عملکرد و افزایش طول عمر قطعه می شود. در پایان پس از تست و مقایسه این کارت گرافیک ایسوس با دو مدل پیشین، آقای مسلمی اعلام کرد که این کارت گرافیک در هفته های آتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کارت گرافیک ایسوس GTX 1080 TI در بازار قطعات کامپیوتر ایران احتمالا خیلی استقبال میشه و شاید بازار جدید برای ما فروشنده های قطعات کامپیوتر ایجاد کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا