گجت

تصاویر ساعت های جدید گارمین پیش از معرفی منتشر شد

گارمین از ساعت های هوشمند Venu 2 و Venu 2S در ماه آپریل رونمایی کرد و همه مخاطبان متوجه شدند که حتما نسخه پلاس این ساعت های هوشمند هم وجود خواهد داشت. علاوه بر حدس و گمان ها در ماه گذشته تصویری لو رفته از نسخه پلاس ساعت های هوشمند گارمین دیده شد که طراحی، گزینه های رنگی و چند ویژگی دیگر آن را نشان می داد. حالا افشای گسترده توسط WinFuture نشان می دهد که گارمین قصد دارد بیش از یک ساعت هوشمند معرفی کند زیرا این نشریه بیش از 32 تصویر رسمی از ساعت هوشمند Fenix 7، Epix Gen2، Fenix 7S، Instinct 2 و ساعت هوشمند Instinct 2S منتشر کرده است.

ساعت هوشمند گارمین Epix Gen2

ساعت هوشمند Epix نسل دوم مانند اسمارت واچ اپیکس اصلی دارای GPS داخلی، ارتفاع سنج، سنسور اندازه گیری ضربان قلب، سنسور چک کردن بدن در حین خواب، حسگر اندازه گیری سطح اکسیژن خون و ویژگی های متنوع سلامتی و تناسب اندام می باشد.

این ساعت هوشمند گارمین اپیکس نسل دوم از پلی کربنات، فایبر گلس و فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است و از استاندارد های مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی می کند که منجر به مقاومت این ساعت تا عمق 100 متری گردیده است. همچنین تصاویر فاش شده از ساعت هوشمند Epix Gen2 نشان می دهد که این ساعت مجهز به پنج دکمه می باشد، دو دکمه در سمت راست و سه دکمه در سمت چپ آن.

ساعت هوشمند Garmin Epix Gen 2
ساعت هوشمند Garmin Epix Gen 2

ساعت های هوشمند سری 7  فنیکس

ساعت های سری 7 اپیکس شامل ساعت هوشمند Fenix 7، Fenix 7S و Fenix 7X می شود. همه این ساعت ها دارای ویژگی های سلامتی و تناسب اندام هستند. ساختار آن ها از فولاد ضد زنگ است و برخی از آن ها با یک پنل خورشیدی ادغام شده اند که باعث می شود تا زمانی که زیر نور خورشید هستید باتری ساعت هوشمند شما شارژ شود.

طبق تصاویر منتشر شده احتمالا سایز 42 و 47 میلی متری داشته باشند و از استاندارد های ضد آب پشتیبانی می کنند که تا عمق 100 متری آب مقاوم هستند. همچنین همه تصاویر ساعت های سری 7 فنیکس مجهز به پنج دکمه می باشند.

ساعت هوشمند Garmin Fenix 7
ساعت هوشمند Garmin Fenix 7

ساعت های هوشمند Instinct 2 و Instinct 2S

ساعت های هوشمند Instinct 2 و Instinct 2S مجهز به GPS داخلی هستند و با سنسورهای نظارت بر روی ضربان قلب، گام شمار و سنسور خواب ارائه می شوند. همچنین از استاندارد MIL-STD-810 پشتیبانی می کنند که منجر به بالا رفتن مقاومت این ساعت در برابر آب تا عمق 100 متری می گردد. رنگ خاکستری این دو مدل مجهز به یک پنل خورشیدی می باشد تا زمانی که زیر نور خورشید بودید باتری آن شارژ شود. این مدل از ساعت های گارمین هم مانند مدل های قبلی در مجموع مجهز به 5 دکمه می باشند.

ساعت هوشمند Garmin Instinct 2
ساعت هوشمند Garmin Instinct 2

ساعت هوشمند گارمین Venu 2 Plus

تصویر منتشر شده از ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus که از صفحه نمایشگر آن می باشد به ما می گوید که این ساعت دارای گام شمار و مانیتور ضربان قلب می باشد. GPS این ساعت هوشمند به صورت داخلی طراحی شده است که امکان ردیابی مستقل از گوشی موبایل را برای شما فراهم می آورد. همچنین این ساعت هوشمند گارمین دارای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری می باشد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Venu 2 Plus گارمین با یک لایه گوریلا گلس پوشانده شده و بدنه آن از فولاد ضد زنگ می باشد. این مدل با سایز 43 میلی متری دیده شده و احتمال داده می شود که مدل کوچکتر یا بزرگتر آن هم به بازار عرضه شود. همچنین این ساعت هوشمند مجهز به حافظه داخلی می باشد که امکان ذخیره موسیقی و گوش کردن به موسیقی را به شما می دهد.

ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus
ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus

علاوه بر این 7 ساعت هوشمند، شرکت گارمین قصد دارد مدل های رنگی جدید Vivomove 3، Vivomove Sport و Approach S12 را نیز معرفی کند. هنوز مشخص نیست که این شرکت امریکایی دقیقا تا چه زمانی از این ساعت های هوشمند رونمایی خواهد کرد اما از آن جایی که رندر های رسمی در حال حاضر منتشر شده اند زمان زیادی طول نمی کشد تا گارمین این ساعت ها را به بازار معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا