خدمات شبکه و آی تی

اپلیکیشن Google Duo با پشتیبانی از تماس ویدیوئی 8 نفره

اپلیکیشن Google Duo یک برنامه تماس ویدئویی ساخته شده توسط کمپانی گوگل است، که به تازگی از طریق یک بروزرسانی از تماس های ویدیویی هشت نفره پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که سرویس های تماس ویدیوئی همچون Face Time تا 32 نفر، واتس اپ تا 4 نفر و Skype ،Facebook Messenger نیز می توانند تا 50 تماس تصویری و ویدیوئی را پشتیبانی کنند.

اطلاعیه اپلیکیشن google duo

لیست قیمت گوشی موبایل

لازم به ذکر است ویژگی جدید اپلیکیشن Google Duo برای هر دو سیستم عامل iOS و Android بروزرسانی شده و تماس تصویری Google Duo با کیفیت اچ دی 720P صورت می گیرد که اگر اتصال اینترنت‌ قوی باشد، از این رزولوشن به صورت خودکار استفاده خواهد شد.

کارایی اپلیکیشن Google Duo در گوشی موبایل:

علاوه بر این اپلیکیشن Google Duo به صورتی بهینه شده تا با ضعیف ‌ترین اتصال اینترنت هم بهترین عملکرد را داشته باشد. گوگل این بهینه سازی را توسط WebRTC و پروتکل Datagram کاربر ایجاد کرده است. اگر چه Google Duo خدمات تماس ویدیوئی را به صورت پیش فرض برای صفحه نمایش گوشی موبایل های اندروید فراهم می کند، اما VentureBeat گزارش می دهد که قابلیت تماس گروهی آن فقط در انحصار گوشی موبایل خواهد بود؛ بدین ترتیب تماس گروهی از طریق وب کلاینت Google Duo امکان پذیر نیست.

تماس با اپلیکیشن google duo

اگر شما نیاز دارید که یک تماس ویدیوئی را از طریق یک مرورگر وب ایجاد کنید، می توانید آن را با استفاده از یک سرویس تماس تلفنی Google انجام دهید. تا پیش از این اگر چه سرویس Hangouts بهترین گزینه برای شرکت گوگل در این زمینه محسوب می شد اما گزارش هایی مبنی بر انحصاری کردن سرویس Hangouts برای کاربران سازمانی از سال آینده وجود خواهد داشت.

بروزرسانی جدید اپلیکیشن Google Duo آپدیت های امنیت برنامه را نیز به همراه دارد؛ همان طور که می دانید امنیت در این دسته از اپلیکیشن‌ ها همیشه مهم و ضروری است و به عنوان یکی از اصلی ‌ترین فاکتورهای کاربران برای انتخاب محسوب می ‌شود.

تماس ویدئویی با اپلیکیشن google duo

کمپانی گوگل از سیستم رمزگذاری end-to-end یا همان سرتاسری در اپلیکیشن Google Duo به صورت پیش فرض استفاده کرده و به همین ترتیب سطح بالایی از امنیت را در اختیار کاربر قرار می ‌دهد. علاوه بر تماس های گروهی، این برنامه یک حالت صرفه جویی در داده را در کشورهای مختلف از جمله اندونزی، هند و برزیل فراهم می کند که این سرویس در هند بسیار محبوب شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اپلیکیشن Skype خیلی بهتر از Google Duo و با پشتیبانی از تماس ویدیوئی 50 نفره راحت تر میشه با دوستان صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا