بازی و سرگرمیمعرفی بازی

بازی های نوستالژی کامپیوتری که باید تجربه کنید

بازی ‌های ویدیویی یکی از سرگرمی های امروز جوانان و نوجوانان هستند که طی پیشرفت چندین ساله به یکی از بزرگترین صنعت های پر سود در دنیا تبدیل شده است. اما نباید از این موضوع غافل شویم که بیشتر بازی های که در دنیا حرف اول را می‌ زنند از کجا شروع کرده اند و نسخه های اولیه آنها به چه صورت بود، مخصوصا اگر از گیمر های قدیمی باشید، حس بازی های نوستالژی هنوز هم برای شما رنگ و بوی لذت بخشی دارد.
از این جهت کارشناسان فنی رایانه کمک قصد دارند در این مقاله به سه تا از بهترین مجموعه های بازیهای ویدیویی معرفی کنند که هنوز هم طرفداران بسیاری دارند و شما می‌ توانید با مراجعه به وبسایت رسمی دانلود رایانه کمک هر کدام را به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی های کامپیوتری قدیمی و پرطرفدار

لیست قیمت بازی های کامپیوتری

سری بازی جنرال 1 و 2

اگر از گیمر های قدیمی دهه 70 باشید امکان ندارد با سری بازی های command and conquer خاطره نداشته باشید، بازی که علی رغم معروفیت در ایران، در کشور های مختلف موفق نبود، و پس از مدتی به فراموشی سپرده شد. بازی جنرال ها یک بازی استراتژی هر زمان (RTS) است که به دلیل بخش داستانی بسیار پویا و زیبایی که داشت، بسیار از گیمر ها را در آن دهه به سمت خود کشاند تا آن را تجربه کنند.
همچنین در این بازی بر خلاف سری های محبوب red alert که گیم پلی آن در فضا و جنگ میان ربات ها و موجودات تخیلی بود، الکترونیک آرتس دست به یک جاه طلبی بزرگ زد و گیم پلی بازی را به سمت جنگهای قدیمی چرخاند، در نسخه جنرال های 1 دیگر خبری از تجهیزات مدرن، صفینه فضایی و غیره نیست بلکه ادوات جنگی به تانگ و توپ، سنگر و غیره منتهی می‌شود و گیمر ها خیلی سریع می ‌توانند با این بازی ارتباط برقرار کنند.

سری بازی جنرال
یکی از نقاط قوت بازی بخش مولتی پلیر بازی است به طوری که بیشتر کاربران می‌ توانند پس از دانلود بازی command and conquer generals 1 و zero hour و نصب پچ 1.4 بازی به بخش چند نفره بازی دسترس داشته باشند و از طریق پلتفرم های مختلف مانند tango یا game ranger با دوستان خود به تجربه بازی (فرمان و تسخیر جنرال ها) بپردازند.
از طرف دیگر شرکت سازنده بازی بر روی بخش های مختلف نظیر (هوش مصنوعی، گرافیک، طراحی و…) بسیار خوب کار کرده بود و شاهد یک بازی با کیفیت در زمینه های مختلف بودیم، اما به دلیل این که دنباله آن گرفته نشد، به سرعت با شکست مواجه شد و دیگر نسخه جدید برای سری بازی generals از سال 2003 به بعد ساخته نشد. اما جالب است بدانید هنوز ماد ساز های بسیاری برای این بازی mod های مختلفی ساخته و به صورت رایگان عرضه می‌ کنند که به بهترین آنها میتوان ( بازی جنرال فارسی با ارتش ایران، بازی جنرال روسیه و آرماگدون و غیره) اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند همین الان به دانلود بازی فارسی C&C GENERAL 1 , ZERO HOUR بپردازید و از این بازی قدیمی و نوستالژی قدیمی با صوت فارسی لذت ببرید.

سری بازی های GTA

بازی grand theft auto یا به فارسی اتومبیل دزدی بزرگ، یکی دیگر از مجموعه بازی کامپیوتری قدیمی است که امروزه به دلیل استقبال بالای بسیار پرطرفدار است. همیشه یکی از پارامتر های مهم در بازیهای ویدیویی داستان بازی است، از این جهت باید گفت که راکستار شرکت سازنده این بازی اسطوره طراحی و شیوه داستان پردازی است به طوری که ساده ترین موضوعات را به گونه ای به کاربران نمایش دهد تا هر لحظه از بازی را سالیان سال به خاطر داشته باشند.

سری بازی های GTA

در واقع علت اصلی محبوبیت سری بازی های GTA توجه بسیار بالا به جزئیات و گیم پلی بازی است. به طوری که کوچکترین موضوعات را که ممکن است فردی به آن دقت نکند را به تصویر بکشد، به عنوان مثال عرق کردن صورت کاراکتر بازی پس از دویدن، تغییر رفتار NPC های متناسب با انتخاب های شما طول بازی، تغییر قرنیه چشم کاراکتر ها در شب و روز جزئیات بی نظیری هستند که در هر بازی به آنها توجه بسیار می‌ شود.
حتی راکستار برای این که صدا پیشگی گروه های خلافکاری درون بازی اتومبیل دزدی بزرگ 5 به واقعیت شبیه باشد،تعدادی زیادی از خلاف کاران خیابانی را برای صداگذاری به خدمت گرفت. از طرف دیگر زیبایی و جلوه های بصری GTA آنقدر زیبا است که میتوانید ساعت ها در نقشه بازی به گشت و گذار بپردازید و از هر قسمت از دنیای بازی لذت ببرید.
شما می ‌توانید آخرین نسخه مجموعه بازی جی تی ای 5 را از سایت رایانه کمک دانلود و نصب کنید، همچنین اگر با مشکل کامپیوتری یا سوال خاصی روبرو شدید، میتوانید از این نظرات بازی GTA با ما در ارتباط باشید.

دانلود بازی need for speed

در آخر به مجموعه بازی های نید فور اسپید (به فارسی جنون به سرعت) اشاره کنیم، شبیه سازی که نسخه اول آن فقط یک بازی برای شناخت کاربران با اتومبیل های شرکت های آمریکایی و خرید آنها بود، اما به دلیل این که مورد استقبال گیمر ها قرار گرفت و بیشتر کاربران بیشتر برای مسابقه دادن به آن توجه می ‌کردند، شرکت ناشر آن تصمیم گرفت این مجموعه را به سمت یک بازی ویدیویی در سبک اتومبیل رانی هدایت کنند.
بنابراین مجموعه بازی های نید فور اسپید که آخرین نسخه آن با نام need for speed heat وارد دنیای بازیهای ویدیویی شده است ،طرفداران بسیار زیادی دارند و بیشتر گیمر های که به بازی های ریسینگ علاقه دارند، این بازی را تجربه کنند. سری need for speed همیشه از لحاظ گیم پلی نفس گیر، جلوه های صوتی و بصری عالی همیشه توانسته نمرات بسیار بالایی را ثبت کند.
اما از نظر داستان پردازی به غیر از یکی دو نسخه نمیتوان آن را چندان موفق دانست زیرا بازی همیشه از حیث داستان پردازی و کارگردانی مشکلات و ایرادات مختلفی داشته و هیچ وقت نتوانسته رضایت گیمر ها را به خود جلب کند. عموما بیشتر داستان های درون این بازی حول نقش اول بازی است که به تازگی وارد یک شهر شده و به دنبال مشهور شدن است و از همان ابتدا می ‌توان آخر داستان بازی را تا حد بسیاری حدس زد.

اما از این بخش که بگذریم به بخش گیم پلی و جزئیات بازی می ‌رسیم که تقریبا هیچ ایرادی (مخصوصا به آخرین نسخه آن) یعنی بازی NSF heat نمیتوان گرفت. جایی که همه چیز مانند چرخ دنده های درون ساعت در کنار هم دیگر به بهترین شکل ممکن فعالیت خود را انجام می‌دهند و گیمر را به سمت لذت بی نهایت سوق می‌دهند.
در کل باید گفت که بازی نوستالژی need for speed به مرور زمان پیشرفت زیادی کرده است و امروز با شیوه مدیریت درست به یک فرنچایز جذاب تبدیل شده که در بین گیمر ها محبوبیت زیادی کسب کرده است و می توان از آن بر روی انواع مختلف کنسول بازی هم بهره برد. می ‌توانید آخرین نسخه بازی need for speed heat را از سایت رایانه کمک دانلود و آن را تجربه کنید.

دانلود بازی need for speed

به یاد داشته باشید که شرکت رایانه کمک، یک شرکت در زمینه رفع مشکلات کامپیوتری و موبایلی از راه دور است که در زمینه های مختلف نظیر (رفع مشکلات شبکه های لپ تاپ، برطرف کردن ارورهای بازی ها در ویندوز، مک ، اندروید و آی او اس، بررسی مشکلات سخت افزاری شبکه و کامپیوتر و غیره) فعالیت می کند. در صورت مواجه با مشکلات کامپیوتری می توانید با شماره های 9099071540 و 0217129 با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرد تا از مشاوره تلفنی رایانه کمک برخوردار شده و در کمترین زمان ممکن مشکل شما رفع شود. همچنین شما می‌ توانید با مراجعه به وبسایت رسمی دانلود رایانه کمک هر کدام از بازی های بالا را به صورت رایگان دانلود کنید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از بازی های نوستالژِی علاوه بر جی تی ای و جنرال که بازی کردم فقط لست آف آس، من عاشق این بازی بودم، بعد بازی نوستالژی فقط قارچ خور و مار بازی گوشی نوکیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا