بازی و سرگرمی

بازی هری پاتر به زودی برای کنسول های بازی عرضه می شود

برای طرفداران رمان و فیلم های هری پاتر، عرضه یک بازی کامپیوتری با شخصیت اول داستان، یعنی هری پاتر می تواند بسیار خوشحال کننده باشد. دو سال پیش بود که ویدئویی منتشر شد که نشان می داد هری پاتر این بار نه به عنوان یک شخصیت داستانی و نه در یک فیلم سینمایی، بلکه به عنوان کاراکتری در یک بازی ویدئویی در حال انجام جادوست. اما به تازگی با خبری که در بلومبرگ منتشر شده، نشان می دهد که ساخت این بازی حقیقت دارد و شایعه نبوده. هرچند شاید از توضیحاتی که در ابتدا در مورد آن مطرح می شد کمی متفاوت تر باشد، اما بازی هری پاتر به زودی رسما معرفی و به بازار بازی های دیجیتالی عرضه خواهد شد.

تولید کننده بازی ویدئویی هری پاتر

لیست قیمت بازی کامپیوتری

سازنده بازی ویدئویی هری پاتر

طبق گزارش بلومبرگ، این بازی توسط استودیوی بازی سازی Avalanche Software ساخته می شود و تهیه کنندگی آن با شرکت برادران وارنر می باشد. استودیوی معروف Avalanche Software پیش از این ساخت چندین بازی کامپیوتری برای کمپانی دیزنی را در کارنامه خود دارد. از جمله این بازی ها می توان به دیزنی اینفینیتی، توی استوری 3، ماشین ها 3 وغیره اشاره کرد. هرچند کمپانی بازی سازی دیزنی چند سال پیش تعطیل شد و همکاری آن با این شرکت هم به پایان رسید. خلاصه مطلب اینکه بازی هری پاتر اولین بازی ساخته ی این شرکت بعد از همکاری با دیزنی می باشد و اینطور که پیداست این بازی ویدئویی پرهزینه ترین و بزرگترین پروژه این شرکت بازی سازی تا الان محسوب می شود. هر چند مراحل ساخت بازی به دلایلی از جمله شیوع کرونا و شکایات متعدد علیه نویسنده هری پاتر یعنی جی کی رولینگ به تعویق افتاده است اما زمان عرضه ی بازی فعلا همانطور که از قبل اعلام شده بود یعنی پایان 2021 است و تغییری پیدا نکرده.

ویژگی های بازی هری پاتر

مشخصات بازی Harry Potter

بلومبرگ نوشته است در این بازی ما با یک نقش آفرینی اکشن برگ مواجه هستیم. بازی ساختاری محیط-باز دارد و بازی کننده ها در آن جادوی خودشان را دارند و کنترل این جادو نیز به دست آنهاست. این طور که از اخبار مهیج این بازی به نظر می رسد نقشه محیط بازی شامل هاگوارتز و اطراف آن است. در این گزارش به پلفتفرم اختصاصی برای این بازی اشاره نشده است اما این طور که به نظر می رسد این بازی قابلیت پشتیبانی از کنسول های بازی مثل ایکس باکس و پلی استیشن را دارد. طبق زمان اعلام شده برای عرضه این بازی حتما قابلیت نصب و اجرا بر روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 را هم خواهد داشت. هر چند بخاطر شیوع کرونا رونمایی از این بازی هم مانند خیلی از رویداد های دیگر به تعویق افتاد اما زمان عرضه آن همچنان 2021 اعلام شده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واایی عاشق بازی هری پاترم، تو گوشی اندروید یه نسخه بی کیفیت بود ولی برای کنسول بازی دیگه معرکه ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا