گوناگون

بلک فرایدی چیست ؟

همه مردم در هر جای دنیا که زندگی می کنند دوست دار تخفیف و حراج هستند. از این رو فروشندگان سعی می کنند روز های مهمی را در سال بر روی محصولاتشان تخفیف بگذارند تا بتوانند نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. جمعه سیاه نیز که به عنوان آخرین جمعه ماه نوامبر شناخته می شود، یکی از روز هایی است که فروشگاه ها کالاهای خود را تا 90 درصد تخفیف می گذارند.

تاریخچه بلک فرایدی در آمریکا

جمعه سیاه یکی از روزهایی است که در آمریکا پس از روز شکرگزاری برگزار شده و به عنوان روز خرید برای کریسمس نیز شناخته می شود. تاریخچه جمعه سیاه به سال 1386 میلادی در آمریکا بر می گردد و در آن زمان آمریکا در حال بازسازی کشور خود پس از جنگ داخلی بوده و انحصار طلا از دست دولت خارج شده بود. از این رو دولت آمریکا برای ایجاد ثبات و تعادل در اقتصاد، مقدار بسیار زیادی طلا به کشور خود وارد نمود؛ اما این کار هم نتوانست جلوی ورشکستگی سرمایه گذاران آمریکایی را بگیرد و آن روز به عنوان جمعه سیاه نامگذاری شد.
همچنین در سال 1950 در فیلادلفیا که در ایالت پنسیلوانیای آمریکا قرار دارد، پس از روز شکرگذاری شورشی شکل گرفت و پلیس آمریکا به دلیل هجوم زیاد مردم برای خرید، عنوان جمعه سیاه را برای آن در نظر گرفتند.

بلک فرایدی در آمریکا
بلک فرایدی در آمریکا

سایت های بلک فرایدی

امروز تکنولوژی نقش اساسی را در زندگی تمامی افراد ایفا می کند و طبیعی است که با وجود سایت های بسیار زیاد در زمینه های مختلف، افراد تمایل داشته باشند به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند. سایت های بزرگی همچون آمازون و ترندیول جزو سایت های بسیار بزرگ در این زمینه بوده و هر محصولی که در فروشگاه های حضوری قرار داده، در این سایت ها پیدا می شود. این سایت ها در زمان بلک فرایدی تخفیف های بسیار بزرگی را بر روی محصولات خود می گذارند و کاربران بسیار زیادی از سر تا سر دنیا از آن ها خرید می کنند.

بلک فرایدی در ایران و سایر کشور ها

چند سالی است که با ورود بلک فرایدی در ایران هر سال فروشگاه های اینترنتی و همچنین حضوری تخفیف های ویژه ای بر روی محصولات خود اعمال می کنند و این شانس را به خریداران خود می دهند تا کالاهای مورد نظرشان را با تخفیف های بی نظیری خریداری کنند.
آی تی بازار نیز به عنوان یک سایت معرفی منابع فروش بصورت تخصصی در زمینه آی تی و دیجیتال به مناسبت بلک فرایدی در قسمت آی تی تخفیف کالاهایی را که با تخفیفات ویژه توسط فروشندگان ارائه می شود قرار داده و شما می توانید با مراجعه به این قسمت از کالاهایی که در حراج بزرگ بلک فرایدی قرار دارند با خبر شوید و محصولات مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا