ماینینگ

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بیت کوین پادشاه رمز ارزها شناخته می شود و مردم احساس می کنند تنها با سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال می توانند ثروت بزرگی را بدست بیاورند. در بازار ارزهای دیجیتال صدها رمز ارز وجود دارد که می توانید با بررسی شاخص های صعودی هر یک از آن ها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. اما سوال اینجاست که کدام یک از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند؟ در این مقاله به شما 6 ارز دیجیتال را معرفی خواهیم کرد که می توانید بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

بیت کوین «BTC»

بیت کوین در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. از آن زمان BTC بر روی یک ترن هوایی نشست و توانست به اوج پرواز کند. تا سال 2014 کمتر کسی باور می کرد این رمز ارز بتواند در صدر با ارزش ترین ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. سال 2017 به علت صعود قیمت بیت کوین این رمز ارز توانست به آگاهی عمومی برسد تا بر تخت پادشاهی خود تکیه دهد. هر چند در دوسال اخیر BTC نوسانات زیادی را تجربه کرد، اما این ارز دیجیتال تا این لحظه به عنوان با ارزش ترین رمز ارز شناخته شده است.

Bitcoin
Bitcoin

اتریوم «ETH»

اتریوم در سال 2015 معرفی شد و با سرعت بسیار بالا به دومین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شد و تا جایی رشد کرد که به آن لقب ملکه را نسبت دادند. ETH کاملاً متفاوت از بیت کوین می باشد که برای اهداف متفاوتی طراحی شده و اکنون برای انواع برنامه های غیر متمرکز «DApps» استفاده می شود. اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که قراردادهای هوشمند را اجرا می کند. اتریوم زادگاه NFTها در بلاک چین بود. از طریق قراردادهای هوشمند، NFTها را می توان به روش های مختلفی ایجاد کرد و آن را فروخت.

Ethereum
Ethereum

تتر «USDT»

تتر یک استیبل کوین است که به دلار آمریکا متصل است. در حال حاضر تتر سومین ارز دیجیتال و یکی از محبوب ترین استیبل کوین ها شناخته می شود. استفاده اصلی از تتر برای تثبیت سایر ارزهای دیجیتال است. هنگامی که بازار کریپتو نوسانات زیادی دارد، سرمایه گذاران اغلب سرمایه خود را به USDT منتقل می کنند تا سرمایه شان را از دست ندهند.

Tether
Tether

دوج کوین «Dogecoin»

دوج کوین توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر به عنوان یک شوخی در سال 2013 ساخته و عرضه شد، اما کمتر کسی فکرش را می کرد به این زودی ها محبوب شود. اواخر سال 2017 حباب دوج کوین بزرگ تر شد و ارزش آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد. کاربران می توانند Dogecoin را در صرافی های ارز دیجیتال خرید و فروش کنند. دوج کوین ممکن است ارزش قابل توجهی نداشته باشد، اما بیشتر برای خریدهای اینترنتی استفاده می شود. برخی از تحلیلگران براین باورند که ارزش دوج کوین می تواند در آینده نزدیک افزایش پیدا کند. با دیدن نمودارها می توان به آینده دوج امیدوار باشیم.

Dogecoin
Dogecoin

بایننس کوین «BNB»

بایننس کوین ارز رمزنگاری شده بومی شرکت بایننس می باشد که یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین صرافی های رمزنگاری جهان است. BNB ابرازی را در اکوسیستم بایننس ارائه می هد، از جمله کارمزدهای معاملاتی با تخفیف و دسترسی به ویژگی های انحصاری که آن را به یک گزینه سرمایه گذاری جذاب برای کاربران تبدیل می کند. در حالی که بایننس کوین مزایای متعددی را ارائه می دهد، سرمایه گذاران آینده نگر باید از خطرات مرتبط با سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال متصل به یک پلتفرم متمرکز آگاه باشند. بررسی دقیق نظارتی و احتمال نقض امنیتی عواملی هستند که ممکن است بر ارزش بایننس کوین تاثیر بگذارند. با این حال برای کسانی که به طور فعال در پلتفرم بایننس معامله می کنند، مزایای نگهداری BNB ممکن است بیشتر از این خطرات باشد.

Binance Coin
Binance Coin

لایت کوین «LTC»

لایت کوین توسط چارلی لی مهندس سابق گوگل در سال 2011 ایجاد شد. LTC از کد منبع باز بیت کوین استفاده می کند، اما با چند تغییر. مانند بیت کوین براساس یک شبکه پرداختی جهانی منبع باز است که توسط هیچ مرجع یا ارگانی کنترل نمی شود. لایت کوین دارای تعدادی ویژگی از جمله تراکنش سریع تر و بهبود ذخیره سازی می باشد که آن را از دیگر رمز ارزها متمایز کرده است. LTC اغلب به عنوان یک شبکه آزمایشی برای بیت کوین استفاده می شود. این بدان معناست که توسعه دهندگان می توانند ویژگی های جدید را قبل از پیاده سازی روی بیت کوین در لایت کوین آزمایش کنند.

Litecoin
Litecoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا