موبایل

تابستان همراه با سونی اکسپریا Z4 Compact

این روزها خبر‌های زیادی درباره نسخه بین‌المللی و مینی اکسپریا زد 4 به گوش می‌رسد. همانطور که احتمالا با خبر شده‌اید، چند روز پیش سونی در مراسمی بدون هیچ هیاهو، پرچم‌دار جدید خود را تنها برای کشور ژاپن معرفی کرد، حال اخبار و شایعاتی درباره‌ی ساخت اکسپریا زد 4 کامپکت و حتی زد 4 اولترا منتشر شده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

تابستان با سونی اکسپریا Z4 Compact

همانطور که در کاتالوگ لو رفته از محصولات جدید سونی مشخص است، اکسپریا زد 4 کامپکت نیز در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. این دستگاه در تصویر زیر به صورت تحت قرارداد با شماره مدل So-04G نشان داده شده است.

تابستان با سونی اکسپریا Z4 Compact

در تصویر بالا همچنین اکسپریا زد 3 کامپکت نیز با شماره مدل تحت قرارداد SO-02G به نمایش درآمده است. سونی در ظاهر و طراحی اکسپریا زد 4 مخصوص ژاپن تغییری به وجود نیاورده و تنها به تقویت بخش‌های سخت‌افزاری این دستگاه رضایت داده است. حال باید دید در نسخه بین‌المللی و کامپکت این پرچم‌دار تغییر اساسی رخ خواهد داد یا اینکه همان مشخصات و طراحی دوباره در پرچم‌دار‌های این کمپانی ژاپنی تکرار می‌شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام، سونی اکسپریا Z4 Compact گوشی شیک خوب با کیفیت و پرکاربرد است،البته اکثر محصولات سونی خوب هستند،برای افرادی که قصد خرید گوشی خوب و با کیفیت را دارند پیشنهاد میکنم از برند سونی و یا نوکیا خریداری کنند چون قیمت خوبی هم دارد و گارانتی هم دارد.مرسی از سایت خوب آی تی بازار.

  2. با سلام
    تابستان همراه با سونی اکسپریا Z4 Compact که این گوشی دارای دوربین قوی و نمایشگر با کیفیت است که طراحی این گوشی بسیار طریف است و مناسب.

  3. با سلام و خسته نباشید این پرچم دار جدید کمپانی سونی خیلی تغییرات زیادی نکرده بنظرم و شاید بهتر بود سونی علاوه بر تغییرات سخت افزاری تغییراتی ام تو طرح این گوشی ایجاد میکرد برای کاربرانش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا