موبایل

عرضه ی گوشی موبایل هوآوی P9 با رم 6 گیگابایتی

عرضه یگوشی موبایل هوآوی P9با رم 6 گیکابایتی باعث شد که این گوشی موبایل جدید جایگاه اولین تلفن هوشمند با رم بالای 4 گیگابایت را که به بازار آمده است برای خود کسب نماید. چیزی تا برگزاری نمایشگاه CES نمانده و کمپانی های بزرگ این حوزه در حال آماده سازی جدید ترین محصولات خود برای معرفی به دنیا هستند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل هوآوی P9

هوآوی  که اکنون یکی از برترین شرکت های صنعت تلفن های هوشمند به حساب می رود نیز با دست پر، پا به این نمایشگاه گذاشته است. این شرکت چینی قصد دارد تا از جدید ترین پرچمدار خود که P9 نام دارد در کنفرانسی خبری در لاس وگاس آمریکا، جایی که CES در آن برپا خواهد شد رو نمایی کند. به نظر می رسد این تلفن با امکانات منحصر به فردی معرفی خواهد شد که در ادامه برخی شایعات مربوط به این گوشی موبایل  هوشمند را بررسی می کنیم.

گوشی موبایل هوآوی P9

به نظر می رسد باید شاهد ورود اولینگوشی موبایلهوشمند با رم بالای 4 گیگابایت به بازار باشیم. آن هم نه یکرم5 گیگابایتی بلکه تلفنی با 6 گیگابایت حافظه رم! باید گفت این رم می تواند برگه برنده P9 در رقابت با پرچمداران دیگر شرکت ها باشد اما باید دید کاربران نیز از چنین قابلیتی حمایت خواهند کرد.

گوشی موبایل هوآوی P9

دیگر قابلیت ها و ویژگی های Huawei Ascend P9، به جز احتمال حضور دوربین دو قلو در عقب تلفن، قابلیت های ضروری و معمول پرچمداران پیشین هستند و هوآوی تنها به بهبود آن ها اکتفا کرده است. بر این اساس P9 به یک پنل 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 P در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب مجهز خواهد شد. علاوه بر این، این تلفن ازپردازنده8 هسته ای هوآوی یعنی Kirin 950 و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 بهره می برد.

لیست قیمت موبایل

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام . من قبلا p8 رو خریدم خیلی ازش راضی ام و به نظر من گوشی های هواوی واقعا عالی هستن.همهی قابلیت هارو درحد عااالی دارن . مثلا همین گوشی موبایل هوآوی P9 با این حافظه و سخت افزار قوی که میخواد وارد بازار بشه هیچ کمبودی نسبت به گوشی های دیگه نداره . ونکته ی دیگه اینکه این گوشیهای هواوی واقعا شیک و با کلاس و خوش دست ساخته میشن . هیچ گوشی ای به نظر من این طراحی رو نداره.

  2. سلام
    هوآوی P9 بهترین نسخه از گوشی های هوآوی هستش که تا به حال این شرکت روانه بازار کرده و به جرئت می شه این نسخه از هوآوی رو پرچمدار این شرکت دونست به این دلیل که این گوشی از سخت افزار خیلی خوبی استفاده می کنه از ویژگی های خیلی خوب این گوشی میشه به میزان رم بالاش اشاره کرد و با این رمی که این گوشی داره بازی های سنگین رو به راحتی اجرا می کنه .

  3. با سلام
    عرضه ی گوشی موبایل هوآوی P9 با رم 6 گیگابایتی که این گوشی طراحی باریکی دارد و رم این گوشیمناسب و خوب میباشد.این گوشی اگر در ایران عرضه شود من این گوشی رو خریداری خواهم کرد.این تلفن از پردازنده 8 هسته ای هوآوی یعنی Kirin 950 و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 بهره می برد.

  4. سلام.huawei p9که جدیدا راهی بازار شده است از امکانات بسیار قدرت مندی برخوردار است این تلفن همراه از دو دوربین در پشت گوشی با دقت بالا سا خته شده است و از 32 گیگ حافظه پشتیبانی می کند این تلفن که از یک پردازنده ی 8 سا خته شده است بسیار قدرت بالایی دارد با تشکر

  5. گوشی موبایل هواوی پی 9 حرف نداره واقعا بهتون توصیه میکنم بجای آیفون 5 و حتی 6 گوشی هوآوی p9 خرید کنید کیفیت هواوی پی 9 عالیه اگر گوشی های آیفون امکانات هواوی پی 9 رو داشتند باید بالای 4 ملیون فروش میرفتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا