تبلت

تبلت ایسوس Google Nexus 7 جای خود را در بازار واگذار کرد

تبلت ایسوس Google Nexus 7جای خود را در بازار واگذار کرد:سری نکسوس گوشی و تبلت هایی را شامل می شود که گوگل تحت نظارت و برند خود و توسط تولیدکنندگان دیگر همچون ایسوس، ال جی و اچ تی سی می سازد. محصولات این سری عمدتا با کیفیت و خوش قیمت هستند و توسط فروشگاه رسمی گوگل عرضه می شوند.

تبلت نکسوس 7 مدل 2013 که بالغ بر یک سال و نیم از عمرش می گذرد، روز گذشته بازنشستگی خود را جشن گرفت و از سطح فروشگاه گوگل جمع آوری شد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

تبلت ایسوس Google Nexus 7 جای خود را در بازار واگذار کرد

اگر به تبلتنکسوس7 علاقه مندید، احتمالا هنوز بتوانید آن را در بازار بیابید. اما بهتر است کمی عجله کنید، چرا که با پایان ته مانده انبار دیگر موجودی تازه ای نخواهد بود. البته نکسوس 9 هم انتخاب خوبی است، به ویژه اگر اهل بازی باشید این تبلت با صفحه نمایش 9 اینچ با کیفیت و پردازنده گرافیکی Nvidia Tegra K1 شما را در گرافیک غوطه ور می کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام،محصولات سری ایسوس که عمدتا شامل گوشی و تبلت می شوند بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب هستند که توسط فروشگاه رسمی گوگل عرضه می شوند. ولی متاسفانه تبلت نکسوس 7 مدل 2013 که بالغ بر یک سال و نیم از عمرش می گذرد، دیگر به کار خود ادامه نمی دهد و از سطح فروشگاه گوگل جمع آوری شده است،البته تبلت نکسوس 9 هم مدل خیلی خوبی برای افرادی است که اهل بازی هستند. با تشکر از آی تی بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا