گجت

ترازوی می بادی شیائومی با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و iOS

کمپانی شیائومی جدیدترین ترازوی ترکیبی خود را با نام Mi Body در هند رونمایی کرد. این ترازوی دیجیتال شیائومی با داشتن امکاناتی فراتر از سایر ترازو های بازار گجت توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. طبق اعلام کمپانی سازنده این دستگاه می تواند با وصل شدن به نرم افزار Mi Fit اطلاعات مختلفی از وضعیت بدنتان را نمایش دهد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ترازوی می بادی شیائومی

لیست قیمت ترازوی هوشمند

کمپانی Xiaomi برای ساخت سطح ترازوی Mi Body از شیشه حرارت دیده شده با پرداخت ضد لغزش استفاده کرده است تا در هنگام خیس بودن پاها نیز بتوانید از آن استفاده کنید؛ همچنین LED بزرگی که در سطح این ترازو تعبیه شده است، در هنگام قدم گذاشتن بر روی محل تعیین شده روشن خواهد شد و به صورت خودکار نور صفحه را مطابق نور محیط اطراف تنظیم می‌ کند.

ترازوی شیائومی می بادی

لازم به ذکر است ترازوی Mi Body شیائومی از طریق بلوتوث با نرم ‌افزار Mi Fit همگام ‌سازی می شود. اما یکی از قابلیت های منحصر به فردی که این ترازوی شیائومی دارد این است که به کاربر این اجازه را می دهد تا 16 پروفایل برای افراد مختلف ایجاد کند.

ترازوی شیائومی Mi Body

ترازو ی هوشمند می بادی شیائومی می تواند به صورت هوشمند رده سنی کاربر را نیز تشخیص ‌دهد؛ و اطلاعاتی مانند وزن، نمایه حجم بدن، چربی بدن، حجم عضلات، درصد آب، حجم استخوان‌ ها، چربی شکم، متابولیسم اصلی و برخی دیگر از مشخصات فرد را نشان خواهد داد.

ترازوی Mi Body شیائومی

کاربران می توانند از این اطلاعات داده شده نیز برای برنامه ریزی ورزشی یا حفظ روند سلامت خود استفاده کنند. نرم‌ افزار Mi Fit از هر دو سیستم عامل اندروید و آی ‌او ‌اس پشتیبانی می کند و با داشتن 4 باتری می تواند تا 8 ماه به فعالیت خود ادامه دهد. هم اکنون قیمت ترازوی می بادی شیائومی دربازار گجتبرابر با 30 دلار می باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ترازوی هوشمند شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه که ترازوی می بادی شیائومی رده سنی کاربر رو می تونه تشخیص بده کاش می شداین ترازوی هوشمند شیائومی از فروشگاه های آی تی بازار خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا