گجت

تصاویر اولین ساعت هوشمند اچ تی سی فاش شد

تصاویر اولین ساعت هوشمند اچ تی سی فاش شد و این تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که این اسمارت واچ دارای سیستم عامل android wear و صفحه نمایش گرد می باشد همچنین بند این اسمارت واچ توسط شرکت Under Armour طراحی و ساخته شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند اچ تی

با اینکه چندین سال از آغاز رقابت بین کمپانی هایی مانند سامسونگ، ال جی، اپل و هواوی در تولید ساعت های هوشمند می گذرد و در حال حاضر چند نسل از اینگجتها در اختیار کاربران قرار گرفته اند، HTC به دلیل مشکلات متعدد خود حاضر به انجام این ریسک نشده بود. اما اخیرا شایعاتی درباره برنامه ریزی تایوانی ها برای عرضه یک ساعت هوشمند شنیده شده بود و حالا اولین تصاویر از این دستگاه نیز منتشر شده اند.

ساعت هوشمند اچ تی

از مجموعه تصاویر منتشر شده از این دستگاه که توسط GSM Arena به دست آمده اند می توان چند نکته را به دست آورد. در حال حاضر ساعت هوشمند HTC با نام halfbeak شناخته می شود و احتمالا در آینده و پس از عرضه رسمی شاهد تغییر آن خواهیم بود.

ساعت هوشمند اچ تی

سیستم عامل android wear نیز دیگر مشخصه این ساعت هوشمند است. همچنین با توجه به تصویر بدنه پشتی استفاده از سنسور ضربان قلب و رابط مغناطیسی شارژ بی سیم هم تائید خواهند شد و بر اساس شایعات منتشر شده، این دستگاه از یک نمایشگر با وضوح 360×360 پیکسل استفاده می کند.

ساعت هوشمند اچ تی

اما نکته مهم تر وجود لوگوی اچ تی سی در کنار Under Armour است که حدس ما بر این استوار است که بند ساعت اچ تی سی توسط Under Armour ساخته و پرداخته می شود که احتمالا با تجهیزات ورزشی کمپانی آمریکایی یکپارچه سازی خواهد شد. هنوز اطلاعات بیشتری از زمان عرضه، مشخصات سخت افزاری و قیمت این محصول در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت در آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.

لیست قیمت ساعت هوشمند

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند اچ تی سی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امیدوارم ساعت هوشمند اچ تی سی مثل گوشی موبایل های کمپانی HTC از کیفت خوبی برخوردار باشه ولی به نظر من این اسمارت واچ ظاهر قشنگی نداره منکه خوشم نیومد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا