صوت و تصویر

تلویزیون ال جی به دستیار صوتی آمازون بهره مند شد

در اواخر ماه جاری، تلویزیون های مدل 2019 ال جی در آمریکای شمالی برای پشتیبانی از دستورات صوتی الکسا به روز خواهند شد، اما کشور های اروپایی و آسیایی باید کمی منتظر بمانند. ویژگی دیگر دستیار صوتی آمازون (الکسا) ماه ژانویه سال 2019 زمانی که نسل جدید تلویزیون های شرکت ال جی معرفی شده بود اعلام شد.

جدیدترین تلویزیون ال جی رونمایی شد

لیست قیمت تلویزیون

این ویژگی توسط برنامه الکسا و ریموت کنترل مخصوص آمازون کار خواهد کرد؛ به طوری که شما دکمه موجود بر روی ریموت را فشار می دهید و سپس با دستورات صوتی خود تمامی دستگاه های سازگاز با الکسا را فعال و آماده می کنید. تلویزیون های 2019 شرکت ال جی از تمامی المان ها، آیتم ها و مهارت های الکسا پشتیبانی می کنند و می توان از طریق دستورات صوتی سایر دستگاه های خانگی سازگار با الکسا را کنترل کرد.

مجهز شدن تلویزیون ال جی به جدیدترین روزرسانی های کاربردی:

این اولین بار نیست که تلویزیون های شرکت ال جی از نوعی الکسا پشتیبانی می کنند، چرا که سال گذشته تلویزیون های این کمپانی به یک بلندگو هوشمند الکسا برای استفاده از دستورات صوتی جهت کنترل تلویزیون بهره مند شده بودند؛ امسال نیز (سال 2019) به طور مستقیم این ویژگی از طریق خود تلویزیون اجرا خواهد شد و هیچ دستگاه خارجی مورد نیاز نیست.

تلویزیون ال جی با دستیار صوتی الکسا

تلویزیون های ال جی ThinQ AI سری UHD، NanoCell و OLED از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کنند، و تلویزیون های سال های 2018 و 2019 این کمپانی از دستیار هوشمند گوگل نیز پشتیبانی خواهند کرد. اگرچه مشتریان آمریکای شمالی در ماه جاری به این بروز رسانی جدید دسترسی خواهند داشت، صاحبان تلویزیون در اروپا و آسیا باید کمی بیشتر صبر کنند.

قیمت تلویزیون 2019 ال جی

طبق اعلام کمپانی ال جی مشتریان بروزرسانی الکسا را در هفته های آینده دریافت خواهند کرند. کشورهایی مانند اتریش، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، نیوزیلند، اسپانیا، انگلستان و ایالات متحده از جمله کشورهایی هستند که به روزرسانی دستیار صوتی الکسا را برای تلویزیون های ال جی دریافت می کنند.

پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا تنها بروزرسانی نیست که به تلویزیون ال جی راه پیدا کرده است، چرا که در اواخر سال جاری، بروزرسانی ای با محتوای پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit به تلویزیون های ال جی افزوده خواهد شد که با استفاده از این قابلیت شما می توانید تلویزیون LG خود را از طریق Siri یا برنامه Home iOS کنترل کرده و محتوای پخش شده از برنامه Apple TV را مدیریت کنید.

لیست قیمت تلویزیون ال جی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا