موبایل

تکنولوژی شارژر بی سیم و از راه دور شیائومی رونمایی شد

شیائومی از تکنولوژی جدیدی به عنوان شارژر بی سیم Air Charger رونمایی کرد. این شرکت تولید کننده تلفن های هوشمند به تازگی این شارژر هوشمند و بی سیم را معرفی کرد که قادر است گجت ها و وسایل الکترونیک ما را از راه دور شارژ کند. حتی اگر این وسیله ها در حال حرکت باشند. شارژ بی سیم Air Charger هیچ سیم، استند نگهدارنده یا رابطی ندارد و کاملا از راه دور گجت ها را شارژ می کند. لی جون مدیرعامل شرکت شیائومی اعلام کرده است که در حال کار بر روی این شارژر بی سیم در 17 پتنت می باشند. نام کامل این محصول Xiaomi Mi Air خواهد بود.

تکنولوژی جدیدی از شارژر های بی سیم در راه است

لیست قیمت شارژر موبایل شیائومی

شارژ گجت ها از راه دور با شارژر بی سیم شیائومی Mi Air

کمپانی شیائومی اعلام کرده است که این وسیله برای شارژ گوشی موبایل، ساعت هوشمند، دستبندهای هوشمند به کار می رود. در کل شارژ تمام گجت های پوشیدنی در برنامه کاری برای ساخت این شارژر قرار دارد. بر اساس اعلام شیائومی این شارژر در آینده قادر خواهد بود از سیستم هوشمند Smart Home پشتیبانی کند و تمام وسایل هوشمند خانه را از دور شارژ کند. وسایلی مثل اسپیکر، لامپ های هوشمند و باقی وسایل هوشمند خانه از طریق این وسیله قابلیت شارژ خواهند داشت. وسایل هوشمند خانه از طریق این تکنولوژی به صورت کاملا بی سیم و از راه دور شارژ خواهند شد.

شارژ بی سیم و از راه دور با شیائومی می ایر

شارژر بی سیم شیائومی چطور کار می کند؟

شیائومی می ایر قادر است با بهره برداری از آنتن های متعددی که دارد موقعیت دقیق گوشی شیائومی و یا دیگر گوشی های موبایل را تشخیص دهد. گفته شده 144 آنتن به کار رفته در این شارژر با استفاده از ارسال امواج میلی متری می توانند گجت مورد نظر را با سرعت 5 وات بر ساعت شارژ کنند.

این شارژر و این نوع شارژر بی سیم با استاندارد Qi ربطی ندارد و در گوشی مورد نظر هم باید آنتن هایی تعبیه شود که بتواند این امواج الکترونیکی را دریافت کند. این آنتن ها در مقصد می تواند امواج درایفتی را به امواج الکترونیکی تبدیل و در نتیجه گجت را شارژ کند. گفته شده که موانع فیزیکی نمی توانند تاثیری در فرآیند شارژ کردن داشته باشند. همچنین به حداکثر فاصله بین شارژر شیائومی و گجت مورد نظر اشاره نشده است.

شارژر بی سیم شیائومی می ایر چطور کار می کند

هر چند شیائومی اولین بار است که از چنین تکنولوژی رونمایی می کند اما اوپو دو سال پیش فناوری مشابهی را معرفی کرده بود که متاسفانه هیچ وقت به مرحله اجرا نرسید. اما شیائومی تا کنون در مورد تمام محصولات و گوشی موبایل که معرفی کرده است صادقانه عمل کرده و پس از مدتی آنها را به عرصه نمایش گذاشته است. در مورد تاریخ عرضه شارژر بی سیم Xiaomi Mi air خبری منتشر نشده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تکنولوژِی شارژر بدون سیم شائومی خیلی معرکه ست و کسی نمیتونه منکر عالی بودنش بشه اما من تو این عکسا دارم نگاه میکنم خیلی بزرگه اون دستگاهش و نمیشه همراه خودمون ببریم جایی، خب اگه قراره تو خونه استفاده بشه که انچنان نیازی نیست که، تو بیرون از خونه نیازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا